دانشگاه بین المللی زاگرس نکته و تست کلاسینو کنکور 99

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد : محمد برغمدي

  • مقطع : کنکور 95

  • حجم جزوه :

  • تاریخ : 15/08/01

  • تعداد بازدید : 6943

  • نظرات : ۲

  • نویسنده : konkuru

تحلیل کامل کتاب فوت و فن عربی خیلی سبز

 

 

به گزارش کنکوریو :

تحلیل بر اساس چاپ سال 94

مؤلف : محمد برغمدی

عربی یکی از درس های نسبتا دشوار و سرنوشت ساز میان داوطلبان کنکور است چرا که تعداد کمی از داوطلبان درصد بالایی از آن را کسب می کنند . اما با تمرین و داشتن یک درسنامه مناسب قادر خواهید بود که درصد بالایی  را کسب کنید .

درسنامه های این کتاب سطح خیلی بالایی دارند و می توان ادعا نمود که مقداری افراطی نوشته شده اند و مطالب خارج از کتاب درسی در این درسنامه ها به فراوانی یافت می شود . با مطالعه درسنامه های این کتاب قادر خواهید بود که  آنچه برای کنکور لازم دارید را یاد بگیرید اما توجه داشته باشید که مطالب فرا تر از کنکور نیز در این کتاب بسیار است . به عنوان مثال فرض کنید که یک کتاب شامل چهار بخش در اختیار دارید و باید تنها از دو بخش آن امتحان بدهید( و نمی دانید که آن دو بخش کدام اند )؛ اگر شما کتاب را به طور کامل مطالعه کنید آنچه را که لازم داشته اید فرا گرفته اید اما دقت کنید که مطالبی را نیز یاد گرفته اید که برای شما ارزشی در آن آزمون ندارند . درسنامه های این کتاب نیز اینگونه هستند و مطالب فرا تر از کنکور در آنها به فراوانی یافت می شود . همچنین نکات کم ارزش در کنار نکات با ارزش قرار گرفته اند . حتی خود مولف نیز به بالا تر بودن سطح کتاب اقرار کرده است و از خوانندگان درخواست مطالعه چند باره مطالب را کرده است .

در پایان درسنامه ها ، تست هایی که اکثرا تالیفی هستند ارائه شده اند که داوطلبان با شیوه طرح سوال از بخشی که مطالعه کرده اند در کنکور آشنا شوند . این تست ها  گلچین شده هستند . البته توصیه می کنیم که کسانی که این منبع را انتخاب می کنند در کنار آن یک منبع تستی نیز داشته باشند چرا که تست های این کتاب بیشتر برای یادگیری مناسب هستند و برای کنکور خیلی مناسب نیستند .

پاسخ های تشریحی سطح نسبتا خوبی دارند و داوطلبان از این نظر دچار مشکل کمتری خواهند شد . بیشتر این پاسخ ها به صورتی هستند که یک کلید برای حل سوال ارائه داده اند و بررسی کلی صورت نگرفته است .

این کتاب از نظر بروز رسانی نسبتا ضعیف است و خیلی کم مورد ویرایش کلی قرار می گیرد و معمولا هر ساله به اضافه شدن تست های کنکور بسنده می شود (البته در دو سال اخیر این کتاب با توجه به تغییرات کتاب درسی ویرایش کلی شد و برای کنکور 95 از این نظر مشکلی ندارد )

در درس عربی بررسی تست های کنکور بیشتر از تست های تالیفی اهمیت دارند و این کتاب بیش از کنکور ها به بررسی تست های تالیفی پرداخته است و از کنکور های سراسری و سنجش به مقدار کمی استفاده کرده است.

به طور کلی مزایا و معایب این کتاب را به صورت زیر خلاصه می کنیم:

مزایا: درسنامه های خیلی کامل . تست های گلچین شده . ارائه تست های آموزشی

معایب: افراط در درسنامه ها . توجه کم به کنکور سراسری .

امتیاز ما به این کتاب از   10   :7.8

 

منبع: سایت هارد کنکور

دسته بندی

مشاوره

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

کتاب خیلی سبز تاریخ پایه دهم انسانی

15: view

آزمون زیست شناسی خیلی سبز پایه دهم ۱۴۰۳

70: view

سوالات کنکور تاریخ پایه دهم رشته انسانی

73: view

جزوه تست های مبحثی اقتصاد یازدهم ویژه کنکور

73: view

جزوه جامع عربی دهم تمام رشته های درسی

57: view

آزمون جامع زیست خیلی سبز پایه دهم بهمن ۱۴۰۲

83: view

قواعد درس ششم عربی پایه نهم سعیده ملا اسماعیلی

76: view

جزوه قواعد عربی پایه ی دهم تنظیم یحیی اقازاده

110: view

کمی درباره مدیر

۲ دیدگاه

  1. محمد گفت:

    سلام چرا امکان دانلود نیست ؟

یک دیدگاه بگذارید