دانشگاه بین المللی زاگرس نکته و تست کلاسینو کنکور 99

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد : mehdi

  • مقطع : دانشگاه

  • حجم جزوه : 1

  • تاریخ : 15/11/20

  • تعداد بازدید : 1024

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

 توسعه آموزش‌های جهاد دانشگاهی در سطح جهانی از سال 95

 

به گزارش بخش اخبار کنکوریو :

معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی فرمود فعالیت‌های خود را با هدف توسعه و ارتقای آموزش‌های جهاد دانشگاهی در سطح بین‌الملل از سال 95 آغاز خواهیم کرد . دکتر “محسن قرنفلی”، روز چهارشنبه، بیست و هفتم  آبان در آیین افتتاحیه چهل و یکمین گردهمایی معاونان آموزشیجهاد دانشگاهی کشور، اظهار کرد: واحد آموزش جهاد دانشگاهی کشور جهت گیری خود را در آموزش‌ها به سمت آموزش‌های موردنیاز در کشور سوق داده است.

وی افزود: سرمایه انسانی متعهد و کارآمد، اساس پیشرفت، رشد و بالندگی کشور است و تربیت چنین نیرویی نیاز به آموزش دارد.

معاون آموزش جهاد دانشگاهی عنوان کرد: هدف جهاد دانشگاهی از ارائه آموزش‌ها، تبدیل استعدادهای بالقوه انسانی به بالفعل است تا از این طریق موجبات رشد و بالندگی کشور فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش در سطح کشور دچار رکود شده است، تصریح کرد: عموم دانشگاه‌های کشور با کاهش جذب و پذیرش دانشجو مواجه‌اند و وضعیت قابل قبولی در این زمینه نداریم.

قرنفلی با اشاره به اینکه آموزش از بعد کیفی بر چند جهت استوار است، ذکر کرد: پوشش آموزشی کارکنان دولت در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دارای پیشرفت 100 درصدی بوده است که این موفقیت نتیجه تلاش همگانی و مجموعه کارکنان واحدهای آموزشی جهادهای دانشگاهیسراسر کشور بوده است.

وی تصریح کرد: در برنامه پنجم توسعه جهاد دانشگاهی، سوق دادن آموزش‌های جهاد دانشگاهی به سمت تخصصی شدن از جمله اهداف تعیین شده است که جهاد دانشگاهی واحد کردستان نیز بر این اساس از آموزش‌های عمومی خود کاسته و بر آموزش‌های تخصصی تمرکز کرده است.

معاون آموزش جهاد دانشگاهی گفت: فعالیت در سطح بین‌المللی از دیگر جهت گیری‌های آموزش جهاد دانشگاهی است که در این زمینه کشور عراق به عنوان کشور هدف تعیین شده و اقداماتی نیز تاکنون صورت گرفته است.

قرنفلی با اشاره به اینکه در این گردهمایی چند محور مد نظر است، بیان کرد: ساماندهی آموزش‌های عالی آزاد، ساماندهی مراکز آزمون، کیفیت بخشی به آموزش‌ها و دانش‌افزایی مدرسان از جمله محورهای مورد توجه در این گردهمایی است.

وی با اشاره به وجود 140 مرکز آموزش تخصصی و مهارتی در سطح کشور، خاطرنشان کرد: رسیدن به کیفیت یکسان و قابل قبول برای تمامی مراکز آموزشی از جمله اهداف دیگری است که برای دستیابی به آن تلاش خواهیم کرد.

 

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

معرفی دانشگاه علوم پزشکی تبریز

1067: view

خبرهایی تازه از تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها

1209: view

آخرین فرصت ثبت نام در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته 94

634: view

جزوه دست نویس ساختمان گسسته دکتر یوسفی

6626: view

جزوه دست نویس فصل 3 و 4 محاسبات عددی دکتر یوسفی

2648: view

جزوه دست نویس حل تمرین ریاضی 1 دانشگاه

2313: view

کمی درباره مدیر

یک دیدگاه بگذارید