//
دانشگاه بین المللی زاگرس گروه آموزشی ماز نکته و تست کلاسینو کنکور 99 گروه آموزشی ماز

تخفیف ماز

تخفیف ماز

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد : konkuru

  • مقطع : کاردانی‌

  • حجم جزوه : 1

  • تاریخ : 15/11/23

  • تعداد بازدید : 772

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

 فرصت ثبت نام در رشته های بدون آزمون غیرانتفاعی های 94 امشب به پایان می رسد

طبق گفته مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور آخرین مهلت انتخاب رشته در رشته های بدون آزمون دوره‌های‌ کاردانی‌ ‌نظام‌ جدید‌ و دوره های کاردانی به کارشناسی در غیر انتفاعیها تا امشب پایان خواهد یافت .

امشب آخرین فرصت ثبت نام در رشته های بدون آزمون غیرانتفاعی های 94

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تاکنون ۷ هزار و ۲۲۵ نفر در پذیرش رشته های تحصیلی کاردانی‌ نظام‌ جدید‌ موسسات آموزش عالی غیردولتی – غیر انتفاعی به صورت بدون آزمون ثبت نام کرده اند. این داوطلبان می توانند بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کل دیپلم در این دوره شرکت کنند.

وی افزود: متقاضیانی که حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۴ موفق به اخذ مدرک دیپلم می شوند اعم از اینکه در آزمون مذکور شرکت کرده یا نکرده اند می توانند در این دوره شرکت کنند. پرداخت هزینه ثبت‌نام و انتخاب رشته به صورت الکترونیکی انجام می گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره پذیرش در دوره های کاردانی به کارشناسی به صورت بدون آزمون گفت: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته در رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی هم امشب به پایان می رسد و تاکنون ۱۶ هزار و ۴۲۹ نفر برای پذیرش در این رشته ها ثبت نام کرده اند.

وی افزود: متقاضیانی که حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۴ موفق به اخذ مدرک فوق دیپلم می شوند اعم از اینکه در آزمون مذکور شرکت کرده یا نکرده اند می توانند در این دوره شرکت کنند. پرداخت هزینه ثبت‌نام و انتخاب رشته به صورت الکترونیکی انجام می گیرد.

توکلی خاطرنشان کرد: رشته های جدید اعلام شده نیز در سایت سازمان سنجش موجود است و افرادی که پیش از این ثبت نام کرده اند می توانند در فرصت باقی مانده نسبت به ویرایش انتخاب رشته خود اقدام کنند.

دسته بندی

اخبار کنکور

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

کمی درباره مدیر

یک دیدگاه بگذارید