دانشگاه بین المللی زاگرس نکته و تست کلاسینو کنکور 99

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد : مشاور کنکور

  • مقطع : کنکور

  • حجم جزوه :

  • تاریخ : 15/07/17

  • تعداد بازدید : 843

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

مهم ترین سوالات انتخاب رشته کنکور 95 + پاسخ

کنکوریو

سلام به همه کنکوری های 94 و شاگردان عزیز خودم که هنوز هم باهاشون کارهای مهمی داریم . انشالله که حسابی سختی و خستگی تلاش بی وقفه و کولاک یک سال گذشته از تن و بدتان بیرون آمده باشه و امیدوار هستم که در لا به لای استراحت های پس از کنکور خودتان ، همان طوری که قبلا هم گفته شده بود یک قدری به فکر پروسه انتخاب رشته خود باشین . انتخاب رشته ای که سر جمع ظرف مدت یک هفته الی 10 روز همه چیز شما رو میخواد رقم بزنه و در پایان برای شما سوغاتی از یک شهر و رشته و دانشگاه را به همراه داره ؛

اگر یادتون باشه گفته بودم که از بعد از کنکور دقیقا” زمان کسب اطلاعات برای شناخت بیشتر و بهتر روی رشته های مختلف دانشگاهی رو شروع کنید و همچنین به دوستانی که بلافاصله بعد از رونمایی از پاسخ های کلیدی و تشریحی درصدهای اولیه خودشان بدست آوردن یادآور شدم که حتما با چند نرم افزار انتخاب رشته از سایت هایی مثل کانون،گزینه2 و … قدری طیف قبولی های خودشان رصد کنند و ببینند که از کدام رشته و دانشگاه ها بیشتر شانس قبولی سال 93 بوده و به تبع آن تحقیقات خودشان قدری هم معطوف به مدل های مختلف دانشگاه ها و مقایسه جز به جز آنها با یکدیگر کنند .

چک کردن کتاب های شاخه فنی و حرفه ای برای معرفی ساده برخی رشته ها ، چک کردن چارت درسی دوره کارشناسی رشته مورد نظر در دانشگاه و کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به مشاوران مطلع و بازدید از وب سایت دانشگاه های مختلف کشور و … می توانند تا حد زیادی دایره انتخاب های شما رو محدود و در نهایت برای انتخاب رشته درست کنکور شما رو هدایت کنند .

طی این جلسات من باب رسم همیشگی سوالات پر تکرار در موضوع داغ انتخاب رشته ، به صورت مفصل و کامل در مورد برخی از آنها ، پاسخ های استاد افشار را بشنوید.

بر روی لینک های زیر کلیک کنید :
پسورد فایلهای فشرده : www.konkur.in

دسته بندی

مشاوره

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

جزوه جامعه شناسی دوازدهم ویژه کنکور۱۴۰۳

45: view

سوالات کنکور تاریخ پایه دهم رشته انسانی

68: view

جزوه تست های مبحثی اقتصاد یازدهم ویژه کنکور

65: view

جزوه فلسفه ومنطق کنکور پایه دهم تا دوازدهم مجتبی علی اکبر

48: view

پانصد تست کنکوری جامعه شناسی دهم همراه با پاسخ

85: view

تست های جامع کنکور زمین شناسی دوازدهم تجربی

122: view

دانلود رایگان جزوه اموزشی فارسی نهم ۱۴۰۲

270: view

جزوه مجموعه نکات زیست شناسی ویژه کنکور

455: view

کمی درباره مدیر

یک دیدگاه بگذارید