دانشگاه بین المللی زاگرس نکته و تست کلاسینو کنکور 99

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد : بدون نام

  • مقطع : کنکور

  • حجم جزوه :

  • تاریخ : 16/04/17

  • تعداد بازدید : 2195

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

بررسی بهترین آزمون آزمایشی جامع قبل کنکور

بررسی بهترین آزمون آزمایشی جامع قبل کنکور

بررسی بهترین آزمون آزمایشی جامع قبل کنکور

هر ساله قبل از کنکور سراسری موسسات بزرگ کنکوری در سرتاسر کشور اقدام به برگزاری آزمون های آزمایشی می کنند .

مقایسه و بررسی بهترین آزمون های آزمایشی جامع کشوری در ادامه :

آزمون های جامع موسسات برگزاری آزمون های آزمایشی یا شروع شده اند یا کم کم دارند شروع میشن. این آزمون ها میشه گفت مهم ترین بخش کار این موسسات هستش چرا که در این آزمون ها باید تمام تلاش خود را بکنند تا به بهترین شکل شما رو برای کنکور ۹۵ آماده کنند. با اهمیت پیدا کردن این آزمون های آخری سوالاتی که از ما در مورد آزمون های مختلف میشد هم بیشتر شده و ما سعی کردیم یک تحلیل تقریبا کامل در مورد این که بهترین آزمون آزمایشی برای جمع بندی چیه بنویسیم و تصمیم گیری رو به عهده خود شما عزیزان واگذار کنیم. راستی فاکتور برنامه هاشونو بررسی نکردیم چون داریم در مورد آزمون های جامع صحبت می کنیم لذا این فاکتور خود به خود حذف میشه.

قلم چی :

اسم آزمون های آزمایشی با موسسه قلم چی گره خورده! منتها جدیدا بچه های کنکوری دیدشون نسبت به این موسسه عوض شده و دیگه مثل گذشته طرفدار آنچنانی ای نداره. یکی از علت های مهم این قضیه لو رفتن سوالات قبل آزمون هاست که گرچه اهمیت آن چنانی ای نداره ولی باعث دلسرد شدن خیلی از بچه ها شده و باعث شده دیدشون عوض بشه. اما نباید از آمار بالای شرکت کنندگان آزمون قلم چی صرف نظر کرد. این آمار بالا میتونه تا حدودی به شما کمک کنه ولی مهمتر از آمار این هستش که کیفیت سوالات خوب باشه.

در مورد کیفیت سوالات میشه گفت گویا گزینشگران سوال های قلم چی امسال کمر بسته اند که سخت ترین سوالات را انتخاب کنند منطقشان هم این است که هر چه سوالات سخت تر باشد بچه ها در کنکور کمتر سورپرایز میشن! جدای از این که این منطق درست است یا نه اما این امر باعث شده که خیلی از سوالات به طور غیراستاندارد سخت باشند یعنی میشود گفت “غلط” طرح شده اند. برای بچه های منحصرا زبان و هنر هم تنها موسسه ای که آزمون برگزار میکنه موسسه قلم چی هستش که بچه های این رشته ها میتونن از آزمون های قلم چی استفاده کنند.

گزینه ۲:

گزینه ی ۲ میشه گفت آزمون های جامعش رو با دقت بیشتری نسبت به آزمون های قبلی می بنده یعنی یه جورایی تمرکز و وقت بیشتری میذارن برای آزمون های جامعشون. مخصوصا برای بچه های انسانی آزمون های گزینه ۲ به شدت توصیه میشه. یکی از معایبی که گزینه ۲ داره وجود تست هایی که بعضا از سطح کنکور خیلی بالاتر و یا خیلی پایین تر هستند و استفاده زیاد از عین سوالات سال های آزمون های قبل هستش.

تعاونی سنجش:

پر طرفدارترین آزمون ها همین آزمون های سنجش هستند منتها امسال برخلاف سال های گذشته زیاد خوب کار نکردند و حتی در یکی دو مورد خارج از برنامه سوال دادند که نشون میده زیاد روی چینش و بررسی و ویرایش سوالات وقت گذاشته نمی شود. از قدیم این عقیده که چون این تعاونی متعلق به سازمان سجش است پس طراحانش هم همان طراحان کنکور هستند وجود داشته لکن این عقیده کاملا اشتباه است و طراحان کنکور علاوه بر آن که گمنام هستند هیچ فعالیتی در زمینه کنکور ندارند.

گاج:

زیباترین کاری که گاج امسال کرد طراحی مجله رتبه بود که همون طور که از اسمش پیداست شامل حرف های رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور بود که به بچه ها خیلی کمک کرد. آزمون های جامع سال گذشته گاج شباهت بسیار زیادی به کنکور داشتند این شباهت در دروس عمومی بسیار زیاد و در دروس تخصصی هم چشم گیر بوده. برخی از رتبه های برتر سال گذشته هم در آزمون های جامع گاج شرکت کردند که از این بین اقای علا مشاور خود اکادمی و رتبه ۸ کنکور ۹۴ هم بینشون بوده. علاوه بر این به جرات میشه گفت با بررسی سوالات امسال گاج به این نتیجه رسیدیم که دپارتمان آزمون گاج امسال نسبت به سال های گذشته و نسبت به آزمون های دیگر آزمایشی کیفیت خودشو خیلی بالاتر برده. گرچه باید روی سوالات تخصصی مخصوصا شیمی و زیست کمی بیشتر کار کنند ولی باز هم می شود گفت که عملکردشان در سال ۹۴ کاملا تحسین برانگیز بوده است.

منبع : فرا

دسته بندی

مشاوره

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

ازمون زیست شناسی ۲۰ بهمن ماه قلمچی دوازدهم تجربی

69: view

ازمون جامع گاج تیزهوشان پایه هفتم ۱۴۰۲

414: view

دانلود رایگان ازمون ۱۸ اذر ۱۴۰۱گاج دهم انسانی همراه با پاسخ

96: view

دانلود رایگان آزمون گزینه دو ۲۳ آذر ۹۷ رشته انسانی

1806: view

دانلود رایگان آزمون گزینه دو ۲۳ آذر ۹۷ رشته تجربی

5201: view

دانلود رایگان آزمون گزینه دو ۲۳ آذر ۹۷ رشته ریاضی

1852: view

راهکارهای افزایش تمرکز هنگام مطالعه چیست؟

1093: view

دانلود آزمون گزینه ۲ رشته انسانی ۲ آذر ۹۷

1332: view

کمی درباره مدیر

یک دیدگاه بگذارید