دانشگاه بین المللی زاگرس گروه آموزشی ماز نکته و تست کلاسینو کنکور 99 گروه آموزشی ماز

تخفیف ماز

تخفیف ماز

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد : دکتر شبنم مصطفوی

  • مقطع : کنکور 95

  • حجم جزوه :

  • تاریخ : ۹۴/۰۵/۱۸

  • تعداد بازدید : 2144

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

بررسی کامل کتاب دین وزندگی جامع خیلی سبز

با سلام به تمامی کاربران کنکوریو:

بررسی بر اساس چاپ سال 94

مؤلفان : دکتر شبنم مصطفوی, دکتر مریم سخایی, محمد حسن فضلعلی, مهندس محمد کشوری

دین و زندگی را می توان مفهومی ترین درس حفظی در کنکور دانست! دین و زندگی درسی است که احتیاج به استدلال و بررسی دقیق و کلمه به کلمه متن کتاب درسی دارد. این کتاب نیز متن کتاب را در قالب درسنامه  ارائه داده است و نکات مهم علامت گذاری شده اند. و داوطلبان می توانند با استفاده از این کتاب ، کتاب درسی را کنار بگذارند و فقط این کتاب را به عنوان منبع استفاده کنند چرا که درسنامه ها همان متن کتاب درسی هستند .

منابع مختلف درس دین و زندگی شباهت بسیار زیادی به هم دارند و تفکیک آنها واقعا دشوار است چرا که بر اساس سوالات کنکور منبع اصلی و در واقع تنها منبع طرح سوال مولفانت متن کتاب درسی است و داوطلبان احتیاج به بررسی متن کتاب درسی دارند و مولفان مختلف نیز از این موضوع غافل نبوده اند و تقریبا درسنامه های تمام کتاب ها همان متن کتاب درسی است تفاوئت در چگونگی چینش متن کتاب درسی است که اگر بخواهیم این کتاب را در آن زمینه مورد بررسی قرار دهیم ، کتاب میکرو طبقه بندی و الگو (الگو را از این به بعد یه ناشر دیگر چاپ می کند ) نسبت به این کتاب بهتر عمل کردند .

بخش دوم درسنامه ها که تفاوت ها را ایجاد می کند پیام آیات است که مهم ترین بخش معارف کنکور را تشکیل می دهد. پیام های این کتاب شامل پیام های کتاب درسی و گلچینی از پیام هایی است که در سوالات کنکور مطرح شده اند و احتمال طرح سوال از آنها بسیار بالا است. و پیام جدیدی در این کتاب وجود ندارد  و بر خلاف کتاب نشر الگو متن کتاب درسی زیر ذره بین قرار نگرفته است. در درس معارف احتیاج دارید که خط به خط کتاب درسی را بلد باشید لذا توصیه می شود که در تست های تالیفی متن کتاب درسی در قالب تست بررسی شود و داوطلبان پس از تسلط کامل به سراغ تست های کنکور و سنجش بروند (که در این کتاب گنجانده شده اند ) . اما تست های تالیفی این کتاب نیز مشابه سوالات کنکور هستند و داوطلبان ممکن است از برخی از بخش ها که در تست ها مورد توجه واقع نشده اند غافل شوند.

این کتاب امسال دست خوش ویرایش کلی در تست ها شد که نسبت به کتاب قبلی بهبود پیدا کرد . و همچنین برای این کتاب پاسخ نامه تشریحی ایجاد شده است که به صورت مجزا از این کتاب به فروش می رسد (طبق گفته ناشر پاسخنامه در شهریور ماه به بازار می آید )

تست های این کتاب گلچین شده هستند و از ارائه تست های بی ارزش پرهیز شده است. .البته این تست ها نکته اضافی نسبت به کنکور های سراسری را شامل نمی شوند . (البته این کار باعث شده است که تست های هر درس کم باشند )

اگر بار اول تست های این کتاب را اشتباه زدید نا امید نشوید اکثر داوطلبان اینگونه هستند مطمئن باشید در مرور های بعدی پیشرفت خواهید کرد.

این کتاب از نظر بروز رسانی مشکلی ندارد و معمولا سریع بروز رسانی می شود و داوطلبان از این نظر مشکل خاصی نخواهند داشت .

به طور کلی مزایا و معایب این کتاب را به صورت زیر خلاصه می کنیم:

مزایا: درسنامه های نسبتا مناسب. تست های گلچین شده. بروز رسانی سریع

معایب: به درستی موشکافی نکردن کتاب های درسی در قالب تست

منبع : سایت هارد کنکور

دسته بندی

مشاوره

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

جزوه تست های مبحثی اقتصاد یازدهم ویژه کنکور

38: view

جزوه فلسفه ومنطق کنکور پایه دهم تا دوازدهم مجتبی علی اکبر

37: view

پانصد تست کنکوری جامعه شناسی دهم همراه با پاسخ

55: view

آزمون جامع زیست خیلی سبز پایه دهم بهمن ۱۴۰۲

62: view

تست های جامع کنکور زمین شناسی دوازدهم تجربی

89: view

جزوه خلاصه فصل هشتم علوم نهم محمد حجت پناه

133: view

کتاب کار خیلی سبز علوم تجربی هشتم

219: view

جزوه جامع فصل اول فیزیک دهم خیلی سبز

98: view

کمی درباره مدیر