دانشگاه بین المللی زاگرس گروه آموزشی ماز نکته و تست کلاسینو کنکور 99 گروه آموزشی ماز

تخفیف ماز

تخفیف ماز

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد : حسین ایزن

  • مقطع : دبیرستان

  • حجم جزوه : 8.8 مگابایت

  • تاریخ : ۹۶/۰۴/۳۱

  • تعداد بازدید : 1623

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

جزوه آموزشی ریاضی یازدهم تجربی با سبک آبادانی

جزوه آموزشی ریاضی یازدهم تجربی با سبک آبادانی

جزوه آموزشی ریاضی یازدهم تجربی با سبک آبادانی

جزوه آموزشی ریاضی یازدهم تجربی با سبک آبادانی ، مبحث این مطلب می باشد.این سومین نسخه از دست نوشته های استاد حسین ایزن درباره ریاضی پایه یازدهم می باشد.

در این کتاب سعی شده است تا با موشکافی مسائل امتحان های نهایی و مسائل های که در استان ها سخت و به بحث درباره آنها پرداخته می شود بپردازیم.

ریاضی

ریاضی  را بیش‌تر دانش بررسی کمیتها و ساختارها و فضا و دگرگونی (تغییر) تعریف می‌کنند. دیدگاه دیگری ریاضی را دانشی می‌داند که در آن با استدلال منطقی از اصول و تعریف‌ها به نتایج دقیق و جدیدی می‌رسیم (دیدگاه‌های دیگری نیز در فلسفه ریاضیات بیان شده‌است). با اینکه ریاضیات از علوم طبیعی به شمار نمی‌رود، ولی ساختارهای ویژه‌ای که ریاضی‌دانان می‌پژوهند بیشتر از دانش‌های طبیعی به‌ویژه فیزیک سرچشمه می‌گیرند و در فضایی جدا از طبیعت و محض‌گونه گسترش پیدا می‌کنند، به‌طوری که علوم طبیعی برای حل مسائل خود به ریاضی بازمی‌گردند تا جوابشان را با آن مقایسه و بررسی کنند.

علوم طبیعی، مهندسی، اقتصاد و پزشکی بسیار به ریاضیات تکیه دارد ولی ریاضی‌دانان گاه به دلایل صرفاً ریاضی (و نه کاربردی) به تعریف و بررسی برخی ساختارها می‌ پردازند.

فلسفه ریاضیات

برتراند راسل زمانی که دربارهٔ روش بُنداشتی (اصل موضوعی) سخن می‌گفت که در آن برخی ویژگی‌های یک ساختار (که چیزی از آن نمی‌دانیم) فرض می‌شود و پیامدهای این فرض از راه منطق نتیجه‌گیری می‌شود گفت:ریاضیات را می‌توان رشته‌ای تعریف کرد که در آن نه معلوم است از چه سخن می‌گوییم و نه می‌دانیم آنچه می‌گوییم صحت دارد.ما در ریاضیات مطالب را نمی‌فهمیم، بلکه تنها به آنها عادت می‌کنیم.

ریاضیات نوعی زبان علمی است. مهندسان، فیزیکدانان، و سایر دانشمندان، همگی از ریاضیات در کارهایشان استفاده می‌کنند. سایر کارشناسان که به مطالعه اعداد، کمّیت‌ها، شکل‌ها و فضا به‌شکل محض علاقه دارند، ریاضیات محض (غیرکاربردی) را به کار می‌گیرند. نظریه اعداد که شامل مطالعه اعداد درست و نحوه عمل آنهاست، شاخه‌ای از ریاضیات محض به شمار می‌آید. در دنیای جدید، ریاضیات یکی از عناصر کلیدی علوم الکترونیک و رایانه به‌شمار می‌رود.

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

جزوه کمک آموزشی فیزیک فصل سوم پایه یازدهم

571: view

جزوه آموزشی خطوط میدان الکتریکی استاد رضایی

663: view

جزوه جامع و کاربردی ریاضی‌ پایه یازدهم تجربی

666: view

جزوه آموزش اجزای کلام در انگلیسی جمال احمدی

838: view

جزوه کار ریاضی پایه یازدهم ویژه رشته تجربی

2847: view

مجموعه تست درس اول فصل دوم ریاضی یازدهم تجربی

3213: view

جزوه مفهومی ریاضی یازدهم فصل اول مهندس محمدخانی

11051: view

جزوه آموزشی هندسه ۲ ریاضی یازدهم

2100: view

کمی درباره مدیر