دانشگاه بین المللی زاگرس گروه آموزشی ماز نکته و تست کلاسینو کنکور 99 گروه آموزشی ماز

تخفیف ماز

تخفیف ماز

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد : حسین ایزن

  • مقطع : دبیرستان

  • حجم جزوه : 9.6 مگابایت

  • تاریخ : ۹۶/۰۴/۳۱

  • تعداد بازدید : 1304

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

جزوه آموزشی ریاضی یازدهم تجربی به سبک آبادانی

جزوه آموزشی ریاضی یازدهم تجربی به سبک آبادانی

جزوه آموزشی ریاضی یازدهم تجربی به سبک آبادانی

جزوه آموزشی ریاضی یازدهم تجربی به سبک آبادانی ، مبحث این مطلب و این پست می باشد.در این جزوه آموزشی که اولین جزوه دست دوست و انتشار یافته ریاضی از کلاس یازدهم از استاد جسین ایزن می باشد.

در این جزوه به سبک آبادنی !  شاهد حل و موشکافی مسائل ریاضی و و مسائل امتحانات نهایی و البته مخصوصا آبادن آورده شده است که می توانید از آنها استفاده کنید.

ریاضی

ریاضی را بیش‌تر دانش بررسی کمیتها و ساختارها و فضا و دگرگونی (تغییر) تعریف می‌کنند. دیدگاه دیگری ریاضی را دانشی می‌داند که در آن با استدلال منطقی از اصول و تعریف‌ها به نتایج دقیق و جدیدی می‌رسیم (دیدگاه‌های دیگری نیز در فلسفه ریاضیات بیان شده‌است). با اینکه ریاضیات از علوم طبیعی به شمار نمی‌رود، ولی ساختارهای ویژه‌ای که ریاضی‌دانان می‌پژوهند بیشتر از دانش‌های طبیعی به‌ویژه فیزیک سرچشمه می‌گیرند و در فضایی جدا از طبیعت و محض‌گونه گسترش پیدا می‌کنند، به‌طوری که علوم طبیعی برای حل مسائل خود به ریاضی بازمی‌گردند تا جوابشان را با آن مقایسه و بررسی کنند.

علوم طبیعی، مهندسی، اقتصاد و پزشکی بسیار به ریاضیات تکیه دارد ولی ریاضی‌دانان گاه به دلایل صرفاً ریاضی (و نه کاربردی) به تعریف و بررسی برخی ساختارها می‌ پردازند.

تاریخچه

مصریان باستان، بیش از ۵ هزار سال پیش، برای اندازه‌گیری و نقشه‌برداری زمین و ساختن اهرام با دقت بسیار بالا، از حساب و هندسه استفاده می‌کردند. علم حساب با اعداد و محاسبه سر و کار دارد. در حساب، چهار عمل اصلی عبارتند از: جمع، تفریق، ضرب و تقسیم. هندسه علم مطالعه خط‌ها، زاویه‌ها، شکل‌ها، و حجم‌ها است. یونانی‌هایی چوناقلیدس، حدود ۲۵۰۰ سال قبل، بیشتر قوانین اصلی هندسه (قضایای هندسه) را تعیین کردند. جبر نوعی خلاصه‌نویسی ریاضیات است که در آن برای نشان دادن کمّیت‌های نامعلوم، از علائمی چون x و y استفاده می‌شود. این علم را نیز دانشمندان ایرانی، حدود ۱۲۰۰ سال قبل توسعه دادند. حساب، هندسه و جبر، پایه‌های ریاضیات هستند.

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

دانلود رایگان جزوه ریاضی ۲ مبحث مثلثات رشته تجربی

742: view

جزوه ساده ریاضی فصل ششم پایه نهم ویژه رشته تجربی

658: view

جزوه خیلی خلاصه ریاضی ۲ مبحث توابع نمایی و لگاریتمی

473: view

جزوه دست نویس ریاضی مبحث عبارت های گویا پایه نهم

564: view

جزوه دست نویس ریاضی مبحث دنباله ها پایه دهم

669: view

جزوه آموزش تناوب و تانژانت مدرس حیدری ویژه کنکور

864: view

جزوه آموزشی ضرب ذهنی در محاسبات عددی برای همه پایه ها

755: view

قسمت هایی از کتاب ریاضی پایه یازدهم رشته تجربی

540: view

کمی درباره مدیر