دانشگاه بین المللی زاگرس گروه آموزشی ماز نکته و تست کلاسینو کنکور 99 گروه آموزشی ماز

تخفیف ماز

تخفیف ماز

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد : ....

  • مقطع : دبیرستان

  • حجم جزوه : 7.6 مگابایت

  • تاریخ : ۹۶/۰۴/۳۰

  • تعداد بازدید : 966

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

جزوه آموزشی ریاضیات ۲

جزوه آموزشی ریاضیات 2

جزوه آموزشی ریاضیات ۲

جزوه آموزشی ریاضیات ۲ ، مبحث این مطلب و پست می باشد.این جزوه شامل ۳۲۳ سوال تستی از کنکورهای سراسری و آزاد و… می باشد و یکی از بهترین جزوه ها می باشد.

ریاضی

ریاضیات یا ریاضی را بیش‌ تر دانش بررسی کمیتها و ساختارها و فضا و دگرگونی (تغییر) تعریف می‌کنند. دیدگاه دیگری ریاضی را دانشی می‌داند که در آن با استدلال منطقی از اصول و تعریف‌ها به نتایج دقیق و جدیدی می‌رسیم (دیدگاه‌های دیگری نیز در فلسفه ریاضیات بیان شده‌است). با اینکه ریاضیات از علوم طبیعی به شمار نمی‌رود، ولی ساختارهای ویژه‌ای که ریاضی‌دانان می‌پژوهند بیشتر از دانش‌های طبیعی به‌ویژه فیزیک سرچشمه می‌گیرند و در فضایی جدا از طبیعت و محض‌گونه گسترش پیدا می‌کنند، به‌طوری که علوم طبیعی برای حل مسائل خود به ریاضی بازمی‌گردند تا جوابشان را با آن مقایسه و بررسی کنند.

علوم طبیعی، مهندسی، اقتصاد و پزشکی بسیار به ریاضیات تکیه دارد ولی ریاضی‌دانان گاه به دلایل صرفاً ریاضی (و نه کاربردی) به تعریف و بررسی برخی ساختارها می‌ پردازند.

تاریخچچه

مصریان باستان، بیش از ۵ هزار سال پیش، برای اندازه‌گیری و نقشه‌برداری زمین و ساختن اهرام با دقت بسیار بالا، از حساب و هندسه استفاده می‌کردند. علم حساب با اعداد و محاسبه سر و کار دارد. در حساب، چهار عمل اصلی عبارتند از: جمع، تفریق، ضرب و تقسیم. هندسه علم مطالعه خط‌ها، زاویه‌ها، شکل‌ها، و حجم‌ها است. یونانی‌هایی چوناقلیدس، حدود ۲۵۰۰ سال قبل، بیشتر قوانین اصلی هندسه (قضایای هندسه) را تعیین کردند. جبر نوعی خلاصه‌نویسی ریاضیات است که در آن برای نشان دادن کمّیت‌های نامعلوم، از علائمی چون x و y استفاده می‌شود. این علم را نیز دانشمندان ایرانی، حدود ۱۲۰۰ سال قبل توسعه دادند. حساب، هندسه و جبر، پایه‌های ریاضیات هستند.

ریاضیات نوعی زبان علمی است. مهندسان، فیزیکدانان، و سایر دانشمندان، همگی از ریاضیات در کارهایشان استفاده می‌کنند. سایر کارشناسان که به مطالعه اعداد، کمّیت‌ها، شکل‌ها و فضا به‌شکل محض علاقه دارند، ریاضیات محض (غیرکاربردی) را به کار می‌گیرند. نظریه اعداد که شامل مطالعه اعداد درست و نحوه عمل آنهاست، شاخه‌ای از ریاضیات محض به شمار می‌آید. در دنیای جدید، ریاضیات یکی از عناصر کلیدی علوم الکترونیک و رایانه به‌شمار می‌رود.

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

جزوه کمک آموزشی فیزیک فصل سوم پایه یازدهم

571: view

جزوه آموزشی خطوط میدان الکتریکی استاد رضایی

663: view

جزوه آموزش اجزای کلام در انگلیسی جمال احمدی

838: view

جزوه تست عربی ۳ برای آمادگی در آزمون ۶ مرداد

926: view

جزوه آموزشی فیزیک به نام حرکت در خط راست

3454: view

جزوه آموزشی ریاضی یازدهم تجربی با سبک آبادانی “قسمت سوم “

1623: view

جزوه آموزشی زیست پایه دهم فصل هفتم

1180: view

جزوه تایپی علم مواد رشته مکانیک 94

3052: view

کمی درباره مدیر