دانشگاه بین المللی زاگرس نکته و تست کلاسینو کنکور 99

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد : فیروز نژاد نجف

  • مقطع : کنکور

  • حجم جزوه : 398 کیلوبایت

  • تاریخ : 17/05/14

  • تعداد بازدید : 19360

  • نظرات : ۱

  • نویسنده : konkuru

جزوه فوق العاده جمع بندی دین و زندگی کنکور

جزوه جمع بندی دین و زندگی کنکور رو که خودش شامل دو تا جزوه هستش و تمامی درس های دوم و سوم و پیش رو پوشش میده و همچنین پاسخ اندیشه و تحقیق ها رو هم داره براتون بارگزاری کردیم تا دانلود کنید. هم اکنون میتونید جزوه جمع بندی دین و زندگی کنکور رو از سرور سایت ما دانلود کنید.
کانال تلگرام سایت کنکوریو مرجعی کامل بیش از ۶۲۰ جزوه در کانال کنکوریو موجود می باشد.

این ۶۲۰ جزوه یک مرجع کاملی برای شما دانش آموزان نیز می باشد.

آزمون آنلاین سایت کنکوریو : konkuru.ir/azmoon

روزشمار کنکور سراسری (کاری جدید از کنکوریو) : konkuru.ir/timer

شاید این کار برای خیلی از شما سخت,ناممکن و تاحدی وقت گیر و غیر منطقی به نظر آید,اما بدانید اگر یک بار وفت زیادی بگذارید و مبحثی را مطالعه و خلاصه برداری کنید دفعه های دیگر لازم نیست بار دیگر کل مطالب را بخوانید بلکه میتوانید فقط با نگاه کردن به خلاصه کل آن مطلب را یاد آوری کنید.مطمئن باشید بعد از عید و هرچه به کنکور نزدیک تر شویم,اگر خلاصه نویسی نکرده باشید,قطعا افسوس خواهید خورد و شاید آن وقت کمی دیر باشد

فقط به چند نکته کلی توجه داشته باشید:

وقتی برای بار اول مطلبی را مطالعه میکنید,حتما زیر مطالب مهم خط بکشید و یا highlight کنید این کار باعث می شود مطالب,بیش تر در ذهنتان جای بگیرد در مرتبه بعدی مطالعه اگر نکته ای را از قلم انداخته اید مجدد زیر آن را هم خط بکشید و به نکته هایی که دفعه های قبل زیر آن ها خط کشیده اید توجه بیشتری کنید.

همیشه حتما شنیدید که مثبت اندیشی منجر به موفقیت میشه تا حدود زیادی این عبارت درست هستش ولی در عین حال باید واقع گرا هم باشید. در روز های مونده تا کنکور مطمئنا استرس شما هر روز بیشتر و بیشتر هم میشه و ترس از این که آیا میتونید نتیجه بگیرید یا نه باعث میشه که دچار استرس زیادی بشین. مثبت اندیشی باعث میشه که تا حد زیادی این استرس کم بشه و بتونید راحت تر به درس خوندن بپردازید خوندن درس وقتی شما استرس داشته باشید کیفیتش به شدت میاد پایین بنابراین مشکل استرس رو باید جدی بگیرید.

پیشنهاد های زیادی برای مهار استرس برای شما پیشنهاد داده بودیم که از جمله ی اون ها جعبه نگرانی و استرس بود که خیلی از بچه ها هم بعد از این که خوندن اون مطلب رو کلی پیام تشکر دادند و از این روش نتیجه گرفته بودند.

یکی از چیز هایی که میتونه استرستون رو کم کنه اینه که بدونید همه داوطلبا استرس دارن حتی اونایی که خیلی به نظر خیالشون راحته و ذاتا خون سرد هستند هم در کنکور دچار استرس میشن چون بالاخره اتفاق بزرگی در زندگی هر داوطلبی هست و آیندشو تعیین میکنه. پس داشتن استرس کاملا طبیعیه از کسی که رتبه ۱ کشوری رو بدست میاره تا کسی که رتبه آخر رو بدست میاره همه استرس دارند اما فرق رتبه ۱ با دیگران اینه که رتبه ۱ تونسته استرسشو مهار کنه. یه پادکستی هم هست از اقای یاراحمدی رتبه ۳ کنکور تجربی و از مشاورین خیلی خوب آکادمی که در مورد استرس و مهار اون صحبت کردند حتما اون پادکست رو دانلود کنید و بار ها گوش بدید و نکاتی که ایشون میگن رو یادداشت برداری کنید.

برای مهار استرس سر جلسه هم حتما آب کافی با خودتون ببرید خوردن آب خنک باعث میشه که آرامش بیشتری پیدا کنید. یه سری مواد غذایی هم هست که قبلا توی یکی از بیشتر بدانید ها در موردش صحبت کردیم که باعث افزایش آرامش میشن.

دسته بندی

جزوات , دین و زندگی

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

جزوه صفر تا صد نکات زمین شناسی کنکور

14: view

جزوه جامعه شناسی دوازدهم ویژه کنکور۱۴۰۳

48: view

سوالات کنکور تاریخ پایه دهم رشته انسانی

70: view

جزوه تست های مبحثی اقتصاد یازدهم ویژه کنکور

68: view

جزوه فلسفه ومنطق کنکور پایه دهم تا دوازدهم مجتبی علی اکبر

48: view

پانصد تست کنکوری جامعه شناسی دهم همراه با پاسخ

89: view

تست های جامع دینی دهم همراه با پاسخنامه

113: view

تست های جامع کنکور زمین شناسی دوازدهم تجربی

125: view

کمی درباره مدیر

یک دیدگاه

  1. علی نوروزی گفت:

    سلام ، این pdf جزوه خوبه ، خیلی خلاصه نویسی خوبی داره ، اما نمیدونم فونت آیات ( فونت عربی ) چجوریه ، گوشی من فونتش رو نمیخونه ؟

یک دیدگاه بگذارید