//
دانشگاه بین المللی زاگرس گروه آموزشی ماز نکته و تست کلاسینو کنکور 99 گروه آموزشی ماز

تخفیف ماز

تخفیف ماز

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد : مافیای کنکور

  • مقطع : کنکور 95

  • حجم جزوه :

  • تاریخ : 15/07/17

  • تعداد بازدید : 896

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

دردسرهای بزرگ مافیای کنکور بر سر کنکوری های عزیز

 

کنکوریو:

 

موسسات کنکور به اندازه‌ای قدرتمند شده‌اند که حتی با حذف کنکور نمی‌توان آنها را حذف کرد و دور از ذهن نیست که این بار برای امتحانات نهایی دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کنند.

پیروز نامی درخصوص پرداخت هزینه‌های سنگین از سوی خانواده‌ها به آموزشگاه‌های کنکور با امید قبولی در کنکور اظهار داشت: طبق قانون مصوب مجلس سهم سوابق تحصیلی باید در پذیرش داوطلبان برای ورود به دانشگاه به تدریج به 85 درصد برسد حتی اگر سهم سوابق تحصیلی در پذیرش دانشجو افزایش یابد، موسسات کنکور این بار برای امتحانات نهایی و نمرات دانش‌آموزان برنامه ریزی می‌کنند.

وی افزود:‌برای پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی باید برای برخی دروس مانند ریاضی، فیزیک و شیمی در پایه دوم دبیرستان نیز امتحانات نهایی برگزار کرد. به هیچ عنوان دور از انتظار نیست که موسسات خصوصی این بار سوالات امتحانات نهایی را هدف قرار داده و بازار داغی را برای خود در این رابطه فراهم کنند.

این کارشناس آموزشی ادامه داد:‌ موسسات کنکور به اندازه‌ای قدرتمند شده‌اند که حتی با حذف کنکور نمی‌توان آنها را حذف کرد و تنها راه کمرنگ کردن قدرت این موسسات، ارائه خدمات آموزشی باکیفیت و قیمت مناسب توسط مدارس است.

نامی بیان کرد: اگر قرار باشد سهم سوابق تحصیلی در کنکور افزایش یابد باید بتوان حق الزحمه عوامل برگزارکننده امتحان را به موقع پرداخت کرد هم‌اکنون یکی از مطالبات فرهنگیان درخصوص پرداخت مطالبات، حق الزحمه امتحانات نهایی است.

وی تصریح کرد: گسترش امتحانات نهایی به سال دوم یا اول دبیرستان برای آموزش‌وپرورش هزینه بر است که باید هزینه لازم را تامین کرد.

این کارشناس آموزشی تاکید کرد:‌ جایگزین کردن سوابق تحصیلی به جای کنکور به مراتب بهتر است به شرط آنکه امنیت مانند کنکور باشد همچنین شیوه تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی باید مناسب باشد نه اینکه در برخی موارد برگه‌‌ها با ارفاق تصحیح شود و در برخی موارد سختگیرانه به هر حال باید تلاش کرد تا عدالت برقرار شود.

دسته بندی

مشاوره

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

سوالات کنکور تاریخ پایه دهم رشته انسانی

36: view

جزوه تست های مبحثی اقتصاد یازدهم ویژه کنکور

44: view

جزوه فلسفه ومنطق کنکور پایه دهم تا دوازدهم مجتبی علی اکبر

41: view

پانصد تست کنکوری جامعه شناسی دهم همراه با پاسخ

71: view

تست های جامع کنکور زمین شناسی دوازدهم تجربی

95: view

دانلود رایگان جزوه اموزشی فارسی نهم ۱۴۰۲

265: view

جزوه مجموعه نکات زیست شناسی ویژه کنکور

450: view

جزوه مفاهیم پایه زیست جانوری ویژه کنکور ۱۴۰۱

1543: view

کمی درباره مدیر

یک دیدگاه بگذارید