دانشگاه بین المللی زاگرس نکته و تست کلاسینو کنکور 99

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد :

  • مقطع :

  • حجم جزوه :

  • تاریخ : 17/07/05

  • تعداد بازدید : 874

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

قبولی در پزشکی تنها راه موفقیت هست؟

طی چند سال اخیر تعداد داوطلبان کنکور تجربی زیاد و در مقابل از تعداد داوطلبان سایر رشته‌ها کاسته می‌شود. می‌توان دلیل عمده این تغییرات مشاهده‌ی افزایش تعداد بیکارانی هست که سایر رشته‌ها در کشور دارند. همین امر باعث رقابت سخت بین داوطلبان این رشته و دست یافتن به رؤیایی که رسیدن به آن سخت شده ولی آیا این راه تنها مسیر موفقیت هست. اگر کسی واقعاً علاقه به رشته‌های تجربی و پزشکی دارد شاید کنکور تنها راه موفقیت باشد ولی اگر برای کسب درامد بالا و جایگاه خوب در آینده باشد تنها راه موفقیت نیست. اگر به زندگینامه افراد موفق نگاهی بیندازیم می‌بینیم که با آنکه بعضی از آن‌ها حتی در دانشگاه نرفته یا ترک تحصیل کرده‌اند و یا حتی از خانواده‌های ثروتمند نبوده‌اند به موفقیت‌های بزرگی دست‌یافته‌اند و این زمانی تحقق پیدا می کند که به دنبال زمینه کاری بروید که به ان علاقه دارید و از انجام آن لذت می برید و تلاش کنید در آن به موفقیت برسید. این بدان معنا نیست که ما به شما توصیه کنیم که ادامه تحصیل نداده و یا ترک تحصیل کنید و یا اینکه بعد از رد شدن در کنکور برای قبولی در سال بعد تلاش نکنید منظور ما این هست که قبولی در پزشکی تنها راه موفقیت نیست و سعی کنید اگر قصد ادامه تحصیل دارید در رشته ای بروید که با ان کار واقعا علاقه دارید و سعی کنید که در ان کار جز بهترین‌ها باشید حتماً برای شما پولساز هست و در طول راه نیز به دلیل علاقه خود به آن طعم زندگی را نیز می‌چشید.

جی.کی. رولینگ نویسنده کتاب های هری پاتر با انکه زمانی زندگی کاملا فقیرانه ای داشته ولی در سال ۲۰۰۷ با ۱٫۰۷ میلیارد دلار جز پولدارترین زنان انگلیس شناخته شد.

اپرا وینفری زن سیاه پوستی که با اینکه کودکی و نوجوانی سختی داشته توانست  از مشهورترین و مطرح‌ترین مجریهای تلویزیونی آمریکا و جهان شود.

و در حوزه ی فناوری اطلاعات استیو جابز بنیانگذار اپل که فکر کنم نیاز به توضیح بیشتر ندارد.

دسته بندی

جزوات

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

دانلود رایگان کتاب کنترل کیفیت در ازمایشگاههای پزشکی مرجع سلامت

324: view

عملکرد و اجزای دستگاه گوارش

1314: view

موفقیت در کنکور

455: view

سلام | مجله سلامت و پزشکی

369: view

رتبه ی قبولی در رشته دکتری – پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

3949: view

کمی درباره مدیر

یک دیدگاه بگذارید