دانشگاه بین المللی زاگرس نکته و تست کلاسینو کنکور 99

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد :

  • مقطع :

  • حجم جزوه :

  • تاریخ : 17/04/10

  • تعداد بازدید : 440

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

معرفی بهترین اپلیکیشن آموزشی فارسی به نام قبولی

 

معرفی بهترین اپلیکیشن آموزشی فارسی به نام قبولی

معرفی بهترین اپلیکیشن آموزشی فارسی به نام قبولی

 

خبر فوری ::

اپلیکیشن کنکور قبولی وارد بازار شد.

یک اپلیکیشن تحت اندریود (در آینده نزدیک برای آیفون) برای آمادگی هر چه بیشتر در کنکور که برای اولین بار در ایران آماده شده است. این اپلیکیشن با امکانات پیشرفته و هوشمند است ومی‌تواند به دسترسی ارزان تعداد بیشتری از داوطلبان کنکور به امکانات کمک‌آموزشی در سراسر کشور کمک کند.

معرفی کوتاه از این اپلیکیشن <<اپلیکیشن قبولی شما را از هر کتاب تست کنکور و کنکور آزمایشی دیگر بی‌نیاز می‌کند و برای آمادگی کنکور کافی است.>>

اپلیکیشن قبولی کنکور کارشناسی ارشد

برخی از ویژگی های بارز این اپلیکیشن :

– مجموعه ا‌ی بسیار کامل است.

بانک تست‌های کنکور «قبولی» از مجموعه تست‌های هر انتشاراتِ موفق کتاب‌های کنکور در بازار بزرگ‌تر و کامل‌تر است. کاربران به به محض گرفتن این اپلیکیشن به صد هزار تست معتبر و ویراسته‌ دسترسی پیدا می‌کنند که معادل بیش از ۱۰۰ کتاب تست کنکور است.

– راحت‌تر است:

تست زدن روی گوشی هوشمندِ سبک‌وزن به مراتب راحت‌تر از تست زدن روی کتاب و کاغذ است. هر جا گوشی‌ تلفن موبایل همراه کاربران باشند می‌توانند با «قبولی» کار کنند.

– قبولی با امکانات ویژه‌ و هوشمند جدید می‌تواند در وقت‌ کاربران صرفه‌جویی کند. این امکانات مواردی از این دست را شامل می‌شود:

– کاربران می‌توانند میزان سختی سوالات را تعیین کنند.

– سوالاتی که اشتباه زده‌اند یا علامتگذاری کرده‌اند جداگانه ذخیره می‌شود تا به شیوه‌ی یادگیری لایتنری دوباره بزنند و مرور کنند تا یاد بگیرند.

– کاربران می‌توانند تعیین کنند که فقط سوالات جدید از آن‌ها پرسیده شود.

– توضیح جواب درست هر سوال در دسترس است تا کاربران بتوانند برای یادگیری به آن رجوع کنند. ‌به تعبیر دیگر، «قبولی» فقط ابزار سنجش نیست، ابزار آموزش هم هست.

– می‌توانند مشخص کنند دقیقا از کدام درس‌ها، منابع، بخش‌های خاص و موضوعات می‌خواهند تست بزنند (مثلا در ادبیات فارسی می‌توانند تعیین کنند در یک نوبت فقط درباره‌ی آرایه‌ها یا املا یا درباره‌ی درس و کتابی خاص تست بزنند تا کیفیت و تمرکز آموزش‌ و سنجش‌ بالاتر برود).

– «قبولی» از وضعیت‌ کاربر در هر درس و در مجموع، گزارش‌های هوشمند به آن‌ها می‌دهد که کمک‌شان می‌کند کارنامه و پیشرفت‌شان را رصد و نقاط ضعفی که باید رویش بیشتر کار کنند را شناسایی کنند. مثلا در بازه‌های زمانی ۱۰ امتحان، سه هفته و سه ماهه می‌توانند نمودار عملکردشان را ببینند. تعداد سوال‌های پاسخ‌داده شده و امتحان‌های کامل‌شده هم نشان داده می‌شود.

– این‌که در هر درس و به طور کلی چند سوال رو جواب داده‌اند و چند درصد کل تست‌ها را زده‌اند هم نمایش داده می‌شود و کاربر همیشه تصویر دقیقی از میزان پیشرفت‌ دارد.

– قبولی به کابران این امکان را هم می‌دهد ‌‌که نتایج‌‌شان را با میانگین نتایج دیگران مقایسه کنند.

– کنکورهای آزمایشی قبولی به شکل همزمان و ملی و در فرصت محدودی که از قبل اعلام می‌شود برگزار می‌شود. نتایج کنکورهای آزمایشی و رتبه‌های برتر کشوری در هر کنکور هم بلافاصله بعد از پایان زمان امتحان اعلام می‌شود. کاربران می‌توانند هر جا هستند در این کنکورهای همزمان شرکت کنید.

– در قبولی امکان برنامه‌ریزی روزانه هم وجود دارد. مثلا کاربران می‌توانند مشخص کنند که هر روز به چند سوال می‌خواهند جواب بدهند و قبولی به آن‌ها گزارش می‌دهد که چقدر از برنامه‌ی امروز را انجام داده‌اند و چند تست مانده است. وضعیت عملکرد هفتگی‌شان هم نمایش داده می‌شود.

– ارزان‌تر است: قبولی علاوه بر این‌که بسیار راحت‌تر و کارآمدتر است و امکانات و ابزارهای ویژه‌ای دارد، از خریدن کتاب‌های تست و شرکت در بقیه کنکورهای آزمایشی بسیار ارزان‌تر هم هست. برای خریدن این تعداد تست از طریق کتاب باید بیش از ۵ میلیون تومان هزینه کرد، اما «قبولی» همه‌ی این تست‌ها را یک‌جا فقط با ۷۵ هزار تومان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. فقط ۷۵ هزارتومان برای ده‌ها هزار تست معتبرِ با ابزارهای هوشمند. به تعبیر دیگر با قبولی هزینه‌های وسایل کمک‌آموزشی سال کنکور را می‌توان به یک‌پانزدهم تا یک‌سی‌ام کاهش داد.

کنکور زیست

– بسیاری از رتبه‌های برتر کنکور سال‌های گذشته بارها گفته‌اند که کلاس کنکور نرفته‌اند و از بین هزینه‌های مرتبط با کنکور فقط از کتاب‌های تست معتبر و کنکورهای آزمایشی همزمان استفاده کرده‌اند. اکنون قبولی به شما این امکان را می‌دهد که هر دوی این‌ ابزارهای کمکی را در یک اپلیکیشن داشته باشید و از هر کتاب و کنکور آزمایشی دیگری بی‌نیاز شوید. یک سرمایه‌گذاری اندک ولی کافی.

کنکور ارشد

– بدون خرید بانک اطلاعاتی بزرگ این اپ هم می‌توانید آن را امتحان کنید.

آدرس تلگرام اپ: https://telegram.me/GhabouliApp

آدرس سایت: http://ghabouli.ir/

دسته بندی

جزوات

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

کمی درباره مدیر

یک دیدگاه بگذارید