دانشگاه بین المللی زاگرس نکته و تست کلاسینو کنکور 99

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد :

  • مقطع :

  • حجم جزوه :

  • تاریخ : 20/03/19

  • تعداد بازدید : 4795

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

خرید و فروش کتاب های کمک درسی

در سال های اخیر با افزایش قیمت کاغذ شاهد چند برابر شدن قیمت کتاب به خصوص کتاب های کمک درسی و کنکور بودیم. همین افزایش قیمت ها سبب شد قدرت خرید دانش آموزان و کنکوری ها برای خرید کتاب های کمک درسی به شدت کاهش یابد از طرفی کتاب های کنکوری دو سه سال بیشتر برای داوطلب کاربرد ندارند پس با این اوصاف خرید کتاب کمک درسی دست دوم و یا قرض گرفتن کتاب از کتابخانه منطقی تر به نظر می رسد. در این وضعیت خرید کتاب دست دوم گزینه بهتری به نظر میرسد اما آن هم مشکلات خود را دارد بعضی از کتاب ها از تمیزی و تازگی کافی برخوردار نیستند بعضی هم خط خوردگی ، هایلایت و … دارند که ممکن است برای بسیاری از ما ناخوشایند باشد. وضعیت خرید و فروش کتاب‌ های دست دوم به صورت فیزیکی چندان چنگی به دل نمی‌زند به نحوی که مغازه‌دار معمولا کتاب دست دوم شما را به ۳۰ درصد قیمت روی جلد می‌خرد و همان کتاب را به قیمت ۵۰ الی ۷۰ درصد قیمت روی جلد میفروشد . خوشبختانه امروزه با کمک فضای مجازی امکان خرید و فروش عادلانه و بدون واسطه کتاب های دست دوم با کمک سایت و اپلیکیشن کتابینو فراهم شده به طوری که فروشنده ، کتاب مورد نظر خود را آگهی میکند و قیمت دلخواه و پیشنهادی خود را روی کتاب میگذارد حال خریدار با توجه به مشخصات و قیمت های درج شده به صرفه ترین کتاب های دست دوم را برای خود خریداری میکند.

خرید و فروش کتاب دست دوم کنکور با کتابینو

سایت و اپلیکیشن کتابینو پرطرفدارترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش کتاب دست دوم در ایران است . این سایت و اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است که افراد بتوانند در هر کجای کشور ، بدون هیچ واسطه ای و بسیار سریع و آسان انواع کتاب های درسی ، غیر درسی ، نو و دست دوم را کاملا رایگان از طریق کتابینو خریداری کنند یا به فروش برسانند . برای استفاده از کتابینو کافیه ادرس سایت ketaabino.com را در موتور جستجوگر گوشیتان سرچ کنید و‌ خیلی راحت وارد سایت کتابینو شوید و خرید و فروش کتاب را شروع کنید . البته پیشنهاد ما به شما استفاده از اپلیکیشن است چون اپلیکیشن کتابینو بسیار کاربرپسند است و کار با آن بسیار آسان است. برای دانلود اپلیکیشن کتابینو برای گوشی های اندرویدی میتوانید از طریق کافه بازار یا پلی استوراقدام کنید.

سایت کتابینو

اگر شما قصد فروش کتاب هایتان را در سایت کتابینو دارید کافیست پس از ورود به سایت وارد قسمت ثبت آگهی شوید . پس از انتخاب شهر و نوع کتابی که آگهی میکنید. کتاب شما در انتظار بررسی قرار میگیرد و در کمتر از ۳ ساعت تایید و در سایت و اپلیکیشن منتشر می شود. حال اگر شما قصد خرید کتاب دست ۲ دارید پس از ورود به سایت وارد قسمت دسته بندی ها شوید در این قسمت انواع کتاب ها از کتاب های درسی گرفته تا کتاب های غیر درسی و حتی DVD های موسسه های مختلف براساس محتوا در دسته های مربوط به خودشان قرار گرفته اند تا افراد بتوانند بسیار سریع و آسان کتاب های مورد نظرشان را پیدا کنند همچنین در صفحه اول سایت و در قسمت بالا سمت چپ گزینه ی انتخاب شهر ها وجود دارد که در واقع افراد می توانند کتاب مورد نیازشان را در همه شهر های کشور یا فقط در شهر مد نظرشان جستجو و خریداری کنند . در سایت کتابینو هر کتاب به همراه مشخصات کامل قرار داده شده این مشخصات شامل حدود سال چاپ و تاریخ انتشار کتاب ، میزان کهنه بودن ، پارگی یا نقص کتاب و همچنین میزان تازگی و تمیزی ، میزان خط کشی زیر خطوط ، حاشیه نویسی و هلایلایت متن می باشد . همچنین مشخصات فروشنده کتاب نظیر شهر و محله و شماره تماس قرار داده شده .

اپلیکیشن کتابینو

به محض نصب و باز کردن اپلیکیشن از شما خواسته میشود تا استان محل سکونت خود را انتخاب کنید. در صورت انتخاب گزینه “همه”، آگهی های ثبت شده در تمامی استان ها به شما نمایش داده میشود. البته امکان تغییر موقعیت نیز وجود دارد و برای این منظور باید به “تنظیمات من” مراجعه کنید. صفحه “خانه” محل نمایش جدیدترین آگهی هاست. با انتخاب هریک از آگهی ها میتوانید جزئیات مربوط به آن را مشاهده کرده، آن را به فهرست علاقه مندی های خود اضافه کنید یا از طریق پیام رسان های نصب شده روی گوشی با سایرین به اشتراک بگذارید. شما به راحتی میتوانید نظرات سایرین در مورد کتاب را خوانده و با صاحب آگهی تماس بگیرید. برای اینکه سریع تر قادر به یافتن کتاب موردنظرتان باشید، میتوانید به بخش “دسته بندی” رفته و کتاب های موجود در هر دسته بندی را به صورت تفکیک شده مشاهده کنید. علاوه بر این میتوانید از قابلیت جستجوی اپلیکیشن نیز استفاده کنید. امکان فیلتر کردن نتایج جستجو بر اساس پارامترهای مختلف مانند قیمت، دسته بندی ها، ویژه ها و … نیز وجود دارد. در صورتی که مایل به فروش کتاب های دست دوم خود هستید، دکمه + را بزنید. برای ثبت آگهی لازم است در اپلیکیشن کتابینو ثبت نام کنید. این کار به سادگی و با وارد کردن شماره موبایل و کد تایید ارسال شده از طریق پیامک قابل انجام است. پس از تکمیل فرم، آگهی شما ثبت شده و پس از تایید توسط تیم پشتیبانی، منتشر میشود. در صورت تمایل میتوانید مکان جغرافیای دقیق خود را نیز برای مکان یابی راحت تر خریدار، انتخاب کنید. امکان ویرایش و حذف آگهی نیز وجود دارد و در صورت تمایل میتوانید آگهی خود را ارتقا دهید.    

دسته بندی

جزوات

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

کمی درباره مدیر

یک دیدگاه بگذارید