دانشگاه بین المللی زاگرس گروه آموزشی ماز نکته و تست کلاسینو کنکور 99 گروه آموزشی ماز

تخفیف ماز

تخفیف ماز

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد :

  • مقطع : کنکور

  • حجم جزوه : 1.44 مگ

  • تاریخ : ۹۶/۰۲/۲۴

  • تعداد بازدید : 1854

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

جزوه کنکوری آمار و مدل سازی

جزوه کنکوری آمار رو میتونین از طریق لینک زیر دانلود کنید آمار یکی از واقعا راحت ترین مباحث کنکور هستش اما یکم ریزه کاری زیاد داره که باید دقت کنید که با مطالعه ی خیلی کمی میشه کانال تلگرام سایت کنکوریو هر روز با بهترین مطالب کنکوری در خدمت شما عزیزان می باشد. آدرس کانال تلگرام سایت کنکوریو : konkuru@ آزمون آنلاین سایت کنکوریو : konkuru.ir/azmoon روزشمار تا کنکور ۱۳۹۶ : konkuru.ir/timer خیلی خوب بهش جواب داد که میتوانید جزوه را به رایگان از ادامه مطلب دانلود کنید با وب سایت ما همراه باشید.

شاید این کار برای خیلی از شما سخت,ناممکن و تاحدی وقت گیر و غیر منطقی به نظر آید,اما بدانید اگر یک بار وفت زیادی بگذارید و مبحثی را مطالعه و خلاصه برداری کنید دفعه های دیگر لازم نیست بار دیگر کل مطالب را بخوانید بلکه میتوانید فقط با نگاه کردن به خلاصه کل آن مطلب را یاد آوری کنید.مطمئن باشید بعد از عید و هرچه به کنکور نزدیک تر شویم,اگر خلاصه نویسی نکرده باشید,قطعا افسوس خواهید خورد و شاید آن وقت کمی دیر باشد
فقط به چند نکته کلی توجه داشته باشید:

وقتی برای بار اول مطلبی را مطالعه میکنید,حتما زیر مطالب مهم خط بکشید و یا highlight کنید این کار باعث می شود مطالب,بیش تر در ذهنتان جای بگیرد در مرتبه بعدی مطالعه اگر نکته ای را از قلم انداخته اید مجدد زیر آن را هم خط بکشید و به نکته هایی که دفعه های قبل زیر آن ها خط کشیده اید توجه بیشتری کنید.

یکی از مشکلات اساسی بچه ها توی کنکور به خصوص بچه های کنکور ریاضی اینه که توی قوانین کنکور اومده که نباید از ماشین حساب استفاده بشه. احتمال زیاد این قانون رو برای جلوگیری از تقلب گذاشتند ولی خب در کل اونقدر منطقی به نظر نمی رسه چون وقتی ماشین حساب هست چرا باید یکی خودش محاسبات رو انجام بده!

بگذریم از این موضوع شما چه بخواین چه نخواین توی کنکور نمیتونین از ماشین حساب استفاده کنین پس وقتی هم که تست میزنین توی ریاضیات نباید از ماشین حساب استفاده کنید. سعی کنید تمرکزتون رو بالا ببرید و توانایی ریز نوشتنتون رو هم بالا ببرید این که بتونید خیلی ریز بنویسید و منظم بنویسید خیلی مهمه چون شما جای زیادی توی دفترچه کنکور ندارید. یه کار دیگه هم که باید بکنید اینه که برای هر مرحله از محاسبات یک عدد بذارید و دور عدد یک دایره بکشید که با عدد های خود محاسبات قاطی نشه. یعنی چی حالا این کار ؟ یعنی مثلا از یه چیز مشتق میگیرین بعد میبرین زیر رادیکال بعد فلان همه این ها رو برای هر مرحله اش یک عدد بذارید که اگه شک کردید یا خواستید چک کنید سریع بتونید چک کنید و مشکلی پیش نیاد.

همه این کار ها رو شما باید هنگام تست زدن تمرین کنید. اول از همه این که به هیچ وجه ماشین حساب استفاده نکنید (بعضی از بچه ها بهانه میارن که میخوان تست های بیشتری حل کنن و فقط بعضی تست ها رو از ماشین حساب استفاده میکنن که تعداد تست بیشتری بتونن جل کنن. این بهانه اصلا مورد قبول نیست چون شما وقت کافی دارید و تعداد تست هایی هم که باید کار کنین اونقدرا هم زیاد نیست) . دوم این که تمیز بنویسید و مرتب و برای هر مرحله یک عدد بذارید سعی کنید بتونید ریز تر بنویسید که جای بیشتری داشته باشید. یکی از توصیه هایی که محمدجواد موسوی رتبه ۳ ریاضی فیزیک داشت این بود که حتی توی خونه وقتی میخواین تست بزنین زیاد از کاغذ باطله استفاده نکنید که یادبگیرید کوچیک و مرتب بنویسید جواب تست ها رو.

دسته بندی

آمار , جزوات

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

دانلود رایگان کتاب کار فیزیک پایه دهم ۱۴۰۲

23: view

تست های فصل اول فیزیک پایه دهم روح الله بهداروند

27: view

جزوه تست های مبحثی اقتصاد یازدهم ویژه کنکور

38: view

جزوه فلسفه ومنطق کنکور پایه دهم تا دوازدهم مجتبی علی اکبر

37: view

جزوه خلاصه فصل هشتم علوم نهم محمد حجت پناه

133: view

جزوه و نکات کلیدی علوم هشتم حسین مردی

172: view

جزوه آرایه های فارسی پایه دهم رزم آرا

390: view

جزوه اقتصاد دهم فصل اول استاد یابنده

234: view

کمی درباره مدیر