دانشگاه بین المللی زاگرس نکته و تست کلاسینو کنکور 99

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز

یک خبر ویژه برای کنکوری ها!!!

۴۰ درصد کل زیست کنکور هدیه ما برای شماست. شماره موبایلت رو وارد کن و هدیه رو همین الان بگیر

  • استاد :

  • مقطع :

  • حجم جزوه :

  • تاریخ : 20/10/01

  • تعداد بازدید : 599

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

نتایج آزمون کارشناسی ارشد سال جاری؛ دیرتر از همیشه

نتایج آزمون کارشناسی ارشد سال جاری؛ دیرتر از همیشه

نتایج آزمون کارشناسی ارشد سال جاری؛ دیرتر از همیشه

در حالی که به اواسط مهرماه نزدیک می شویم، هنوز خبر دقیقی از زمان اعلام نتایج ارشد ۹۹ منتشر نشده است.

کنکور کارشناسی ارشد امسال داستان‌های فراوانی را پشت سر گذاشت و به علت شیوع ویروس کرونا بارها به تعویق افتاد. داوطلبان هر بار خود را برای آزمون آماده می کردند، اما حساسیت حفظ سلامتی داوطلبان باعث تغییر آزمون به زمان دیگری می شد.

بالاخره این آزمون در اواخر مردادماه برگزار شد تا شرکت کنندگان آن بتوانند نفس راحتی بکشند. هر چند باز هم عده زیادی از شرکت در آزمون منصرف شدند تا سلامتی خود و خانواده‌هایشان را تضمین کنند.

البته شایعه‌ها تا آخرین روز هم ادامه داشت و داوطلبان می‌بایست آخرین خبرها را از منابع موثق خبری پیگیری می کردند تا مبادا باز آزمون به تاخیر افتاده باشد و آنها بی خبر بمانند. مسترتست یکی از این منابع بود که تلاش می کرد با انتشار به‌روز اخبار و دقت بالا در انتشار اطلاعات، همراه خوبی برای داوطلبان این آزمون باشد.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از یک سو خود را برای آزمون حضوری آماده می کردند و از سوی دیگر در مورد روش های حفظ سلامتی و جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا مطالعه می کردند.

با وجود همه مخالفت ها بالاخره آزمون برگزار شد و به لطف خدا موارد چندانی از ابتلای داوطلبان به کرونا اعلام نشد. البته پروتکل‌‎های بسیار سختگیرانه‌ای برای این آزمون در نظر گرفته شده بود. از یک سو فاصله صندلی‌ها در بیشترین حد ممکن در نظر گرفته شده بود. داشتن ماسک ضروری بود و پک‌های بهداشتی در اختیار داوطلبان قرار گرفته بود.

مشاوران وب‌سایت‌های آموزشی هم چه پیش از آزمون و چه پس از آزمون سعی کردند همراهی خود را با داوطلبان حفظ کنند تا گذراندن این روزهای سخت برای داوطلبان آزمون آسان‌تر باشد.

نکته جالب این که هر سال مشاوره ارشد بیشتر به مباحث علمی و درسی مربوط بود اما امسال حفظ روحیه داوطلبان و بالابردن صبر آنها در مهار اضطراب بسیار موثر بود. اضطراب روزافزونی که حاصل تعویق های متعدد کنکور بود و فشار روحی بالایی به داوطلبان وارد می کرد.

با اعلام نتایج اولیه، نوبت به انتخاب رشته داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد. رسید. انتخاب رشته‌ای که بر خلاف سالهای قبل، بسیار فشرده و در زمانی کوتاه برگزار شد.  فشردگی و زمان کوتاه انتخاب رشته امسال باعث شد تا از همان زمان انتشار دفترچه شماره ۲ از سوی سازمان سنجش، داوطلبان مشاوره ها و رایزنی‌ها برای انتخاب رشته خود را شروع کنند.

چند روز بعد از انتخاب شته کنکور کارشناسی ارشد، نوبت به برگزاری آزمون های عملی رسید. آزمون‌هایی که اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد، منوط به اعلام نتایج آنها است.

حال باید دید فرآیند برگزاری این آزمون های عملی به چه صورتی پیش می رود و چه زمانی بخت داوطلبان قبول این کنکور سراسری باز خواهد شد.

 

دسته بندی

اخبار

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

کمی درباره مدیر

یک دیدگاه بگذارید