دانشگاه بین المللی زاگرس نکته و تست کلاسینو کنکور 99

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز

یک خبر ویژه برای کنکوری ها!!!

۴۰ درصد کل زیست کنکور هدیه ما برای شماست. شماره موبایلت رو وارد کن و هدیه رو همین الان بگیر

  • استاد : نواتایپ

  • مقطع :

  • حجم جزوه :

  • تاریخ : 18/12/20

  • تعداد بازدید : 1745

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

تایپ صوتی فارسی با نواتایپ

تایپ صوتی فارسی

یکی از نیازهای دیرباز کاربران، انجام امور تایپی بوده است. معقوله تایپ یک عملیات وقت‌گیر است که در نیاز به آشنایی با صفحه کلید و امور مرتبط دارد. نواتایپ یک سامانه برخط تایپ صوتی فارسی است. این سامانه به کاربران خود امکان انجام تایپ از طریق گفتار را می‌دهد. در واقع این عملیات طبق گفته سایت نواتایپ توسط موتور تشخیص گفتار نوا انجام می‌شود که توسط متخصصین داخلی توسعه پیدا کرده است.

تبدیل گفتار به نوشتار فارسی تا به امروز، امری محال به نظر می‌رسید. با توجه به گویش‌های متنوع در ایران و عدم پشتیبانی شرکت‌های بزرگ از فناوری تشخیص گفتار زبان فارسی این مهم نشدنی به نظر می‌آمد. با بهره گیری ویژگی‌هایی که در سایت نواتایپ قرار گرفته، یک کاربر به راحتی می‌تواند اسناد متنی خود را ایجاد کند. این اسناد را با استفاده از صوت خود و بهره‌گیری از تبدیل گفتار به نوشتار به مرور کامل می‌کند. عملیات تبدیل گفتار به نوشتار فارسی دقت و سرعت تایپ را بالا می‌برد.

 

تایپ صوتی فارسی با نواتایپ

تایپ صوتی فارسی با نواتایپ

امکانات نواتایپ

یکی از امکانات خوب قرار گرفته در نواتایپ امکان ذخیره اسناد متنی در خود سایت است که امکان دسترسی به آن را از طریق لپ‌تاپ و گوشی فراهم می‌آورد. اما این تنها نکته برجسته دیگر نیست، شما می‌توانید اسناد خود را به صورت یک فایل ورد (word) نیز دانلود کنید. از دیگر امکانات مهم، طراحی ساده و گیرا نواتایپ است که کاربر پس از چند دقیقه و تنها با نگاه اول با عملکرد آن آشنا می‌شود. افزون بر این امکان استفاده از نواتایپ به منظور تبدیل گفتار به نوشتار در موبایل، دستاپ و حتی تبلت‌ها میسر است.

تنها کافی است که با یک دستگاه که دارای میکروفون است یا بتوان به آن میکروفون وصل کرد به سامانه مذکور مراجعه کنید. ابتدا سند متنی خود را ایجاد کنید و عنوان آن را مشخص نمایید. سپس با استفاده از قدرت تبدیل گفتار که در آن قرار گرفته است گفتار خود را ضبط کنید و پس از تایید منتظر رونوشت آن باشید. به مرور و تنها با گفتار خود تایپ مورد نظر انجام می‌شود. در انتها سند را ثبت نموده و آن را دانلود کنید. تایپ صوتی موجب افزایش تمرکز و سرعت عمل فرد استفاده کننده می‌شود.

تایپ صوتی فارسی با نواتایپ

تایپ صوتی فارسی با نواتایپ

فناوری ساخت

با توجه به مجله خبری نواتایپ و اطلاعات قرار گرفته در آن و تماس با پشتیبانی تا حدودی از نحوه‌ی عملکرد نواتایپ مطلع شدیم. نواتایپ با تکیه با یادگیری ماشین و دستاوردهای اخیر هوش مصنوعی توسعه داده است. نواتایپ یک زیر پروژه از موتور تشخیص گفتار نوا است. موتور تشخیص گفتار وظیفه دریافت گفتار و مدل‌سازی صوت را دارد و با پردازش آن یک متن متقابل با گفتار را به عنوان خروجی برمی‌گرداند. تمام این عملیات در کسری از ثانیه انجام می‌شود.

شرکت دروازه‌های نوین پارس فعال در حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات و تولید نرم‌افزار مجری موتور تشخیص گفتار نوا است. این شرکت اذعان داشته است که تمام توسعه دهندگان دیگر توانایی اتصال به موتور نوا را دار هستند. همچنین عقیده دارند با بهره‌گیری از ویژگی‌های بالقوه نوا دیگران قادر خواند بود تا محصولاتی با کیفیت بالاتر نسبت به گذشته در اختیار کاربران خود قرار دهند.

دسته بندی

جزوات

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

کمی درباره مدیر

یک دیدگاه بگذارید