دانشگاه بین المللی زاگرس نکته و تست کلاسینو کنکور 99

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز

یک خبر ویژه برای کنکوری ها!!!

۴۰ درصد کل زیست کنکور هدیه ما برای شماست. شماره موبایلت رو وارد کن و هدیه رو همین الان بگیر :

  • استاد :

  • مقطع : کنکور

  • حجم جزوه : 1 MB

  • تاریخ : 22/11/10

  • تعداد بازدید : 285

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : sunrise sunrise

دانلود رایگان مقاله اشتباهات کتاب های درسی

 دانلود رایگان مقاله اشتباهات کتاب های درسی

دانلود رایگان مقاله اشتباهات کتاب های درسی

دانلود رایگان مقاله اشتباهات کتاب های درسی نکات آموزنده ای را در خود جای می دهد. با مطالعه آن با برخی از نقاط ضعف کتب درسی پایه های مختلف بیشتر آشنا می شوید.

در کشور ما تنها منبع رسمی برای آموزش و امتحان کتاب درسی است.
این کتاب درسی برای آنان که می خواهند به دانشگاه وارد شوند در دو مقطع زمانی مطالعه می شود. یکی زمانی که در یکی از پایه های دبیرستان درس می ‌خواند و کتاب همان پایه را مطالعه می کند و دیگری زمانی است که کتاب سال آخر را به پایان رسانده و به منظور آمادگی برای شرکت در آزمون ورود دانشگاه ها دوباره کتاب های سال های قبل را مرور می‌کند.
تفاوت رویکرد سوالات آزمون های ورودی دانشگاه ‌ها در سال‌ های اخیر که اقدام در خور تحسینی است باعث شده تا دانش ‌آموزان با دانشی که از هر سه کتاب پیدا کرده ‌اند با اینکه می ‌توانند کتاب های سطح بالاتر را مطالعه کنند باید کتاب های درسی را به عنوان تنها منبع طرح سوال با دقتی به مراتب بالاتر مطالعه کنند و به عمق مطالب و ارتباط مفاهیم بیشتر توجه کنند.
برای دانش آموزی که مسیرهای متابولیسمی مثل گلیکولیز و فسفریلاسیون اکسیداتیو را در سال چهارم خوانده است موضوعاتی که از تنفس سلولی در سال دوم آمده است دیگر نباید به تنهایی ملاک عمل قرار گیرد. در واقع اعتبار بعضی از جمله های کتاب درسی در محدوده ی همان پایه است و این جمله ها ممکن است در سال های بالاتر به گونه ای دیگر و دقیق تر بیان شوند بنابراین در طرح سوالاتی که دور کل دوره دبیرستان را در بر می ‌گیرند مثل سوالات چهار گزینه ای که برای آمادگی آزمون های ورودی دانشگاه‌ ها طرح می شوند نباید به کلمات کتاب درسی توجه داشت و به عبارتی را به صرف اینکه دقیقاً مشابه عبارت کتاب درسی است درست دانست.

دسته بندی

جزوات

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

جزوه آموزشی شیمی پایه دهم

2296: view

جزوه تایپی عربی اول دبیرستان مبحث مترادف و متضاد

1120: view

جزوه ریاضی سوم دبیرستان مبحث معادله خط – خط‌های مبداء گذر

1304: view

دانلود رایگان جزوه تمامی فرمول های اول دبیرستان

724: view

کمی درباره مدیر

یک دیدگاه بگذارید