دانشگاه بین المللی زاگرس نکته و تست کلاسینو کنکور 99

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد :

  • مقطع : یازدهم

  • حجم جزوه : 337 KB

  • تاریخ : 21/09/09

  • تعداد بازدید : 422

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

دانلود گام به‌ گام دین و زندگی پایه یازدهم رشته علوم انسانی

دانلود گام به‌ گام دین و زندگی پایه یازدهم رشته علوم انسانی

دانلود گام به‌ گام دین و زندگی پایه یازدهم رشته علوم انسانی

دانلود گام به‌ گام دین و زندگی پایه یازدهم رشته علوم انسانی یک پیشنهاد عالی برای شما است!

هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا، در کتاب خاطرات خود به عنوان گزینه های دشوار که در سال ۲۰۱۴ به چاپ رسید می گوید: من به ۱۱۲ کشور جهان سفر کرده بودم و با برخی از دوستان، این توافق حاصل شد تا به محض اعلام تاسیس داعش، این گروه به رسمیت شناخته شود، اما ناگهان همه چیز فروپاشید. توافق شده بود تا دولت اسلامی داعش در روز ۵/ ۷/ ۲۰۱۳ اعلام شود و ما منتظر اعلام تاسیس آن بودیم تا ما و اروپا هرچه سریع‌ تر آن را به رسمیت بشناسیم که ناگهان همه چیز در مقابل ما بدون هشدار قبلی، فرو ریخت.

مصر قبل جهان عرب و جهان اسلام است و ما تلاش داشتیم تا از طریق اخوان المسلمین و داعش این کشور را تحت کنترل در آوریم و آن را تقسیم کنیم و پس از آن به کشورهای حوزه خلیج فارس برویم. کویت اولین کشوری بود که از طریق دوستان ما در آنجا آماده بود و سپس عربستان و بعد از آن امارات و بحرین و عمان مد نظر ما بودند و پس از آن منطقه عربی کاملاً تقسیم می ‌شد و به هم به صورت کامل آن را تحت کنترل در می آوریم. ما منابع نفتی و گذرگاه ‌های آبی را تحت تصرف خود در می آوریم.

۱- با توجه به متن بالا چند نمونه از اقدامات آمریکا برای سلطه بر جهان اسلام را بیان کنید. ایجاد اختلاف و درگیری میان کشورهای اسلامی، ایجاد گروه‌ های تروریستی مثل داعش و …… فروش سلاح به کشورهای جنگ، تأسیس و اداره شبکه ‌های ماهواره‌ ای و …..

۲- چرا آمریکا به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی است؟ تا از قدرتشان بکاهد و از گسترش و تسلط آنها به منطقه جلوگیری کرده و از منابع طبیعی و سرمایه های آن کشورها استفاده کند.

به نظر شما ما برای شناخت بیشتر معارف قرآن و تقویت اعتقادات خود، باید چه برنامه ای برای خود تنظیم کنیم؟ قرائت قرآن کریم، تدبر در آیات قرآن کریم، حفظ آیات قرآنی، به کارگیری آیات در زندگی فردی و اجتماعی، ایمان به خداوند پیامبر (ص) و آخرت، افزایش دانش دینی با مطالعه .

با کمک دوستان خود نمونه ای از این گروه ها و برنامه های آنان را بیان کنید. گروه هایی که ساخته و پرداخته کشورهای سلطه‌گرند یا مورد حمایت مالی و معنوی آنها می باشند. آنان از طریق تولید فیلم، شبکه های مجازی، شبکه های ماهواره‌ ای و نفوذ به مراکز حساس در قالب دوستی سعی در نفوذ و رسیدن به اهداف خود دارند.

دسته بندی

جزوات , دین و زندگی

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

نمونه سوالات درس به درس دینی پایه هفتم همراه با پاسخ

26: view

تست های جامع دینی دهم همراه با پاسخنامه

124: view

درسنامه کامل دین و زندگی ۳ فریده نعیمی نیا

119: view

دانلود رایگان سوالات متن و پاسخنامه کتاب علوم هفتم

64: view

تست های جامع دین و زندگی دهم ۱۴۰۲

113: view

دانلود رایگان گام به گام علوم هشتم ۱۴۰۲

103: view

دانلود رایگان نمونه سوالات نوبت دوم دین و زندگی انسانی دهم ۱۴۰۲

215: view

دانلود رایگان خلاصه دین و زندگی دوازدهم تجربی

224: view

کمی درباره مدیر

یک دیدگاه بگذارید