دانشگاه بین المللی زاگرس نکته و تست کلاسینو کنکور 99

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد :

  • مقطع :

  • حجم جزوه :

  • تاریخ : 20/03/04

  • تعداد بازدید : 927

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

روش های خواندن لغات زبان کنکور

زبان یکی از المان های ضروری برای نتیجه خوب در کنکور می باشد. حال ما می خواهیم روش های خواندن لغات زبان کنکور را برایتان آموزش دهیم. مطالعه اصولی همیشه یکی از راه های موفقیت کنکوری ها بوده است. شما با مطالعه اصولی لغات زبان کنکور قادر خواهید بود بخش اعظم سوالات کنکور را پاسخ دهید.
سوالات زبان انگلیسی کنکور  از بخش لغت، گرامر و درک مطلب می باشد. بدین ترتیب با تسلط بر لغات زبان انگلیسی قادر به پاسخ گویی به بخش لغت و درک مطلب خواهید بود. در ادامه راهکار های مطالعه لغات زبان انگلیسی را توضیح می دهیم.

 

مشخص کردن محدوده لغت:

شما طول یک روز نمی توانید صد کلمه یاد بگیرید چرا که این پایدار نخواهد بود. برای پایدار بودن تعداد لغت توصیه ما بیست لغت در روز است. بطوری که پنج روز مطالعه لغت و دو روز برای مرور لغات خوانده شده باشد. این باعث می شود که لغاتی که یاد می گیرید بطور دائم کنار شما باشد.

استفاده از کلمات و کاربرد در جمله:

هرگز در کنکور معنی خود کلمه را نمی خواهند و سعی می کنند یک کلمه را در یک جمله تشخیص بدهید و گزینه مناسب را جایگزین آن کنید در این شرایط لازم است شما کابرد کلمه را بدانید. بد نیست حتما بعد فراگرفتن کلمه کاربرد آن را در جمله بدانید.

استفاده از وقت مرده برای مرور لغات:

وقت مرده بهترین زمان هایی است تا لغات را مرور کنید، مترو ، اتوبوس، بی ار تی، تاکسی و… . به جای تفکر به گذشته بهتر است لغات خود را مرور کنید. اگه فکر کنید وقت های مرده فراوانی در زندگی روزمره دارید و می توانید از آن استفاده نمایید. افراد موفق در تایم های مرده از بقیه  جلو می زنند.

مرور مستمر و کافی:

انسان موجودی فراموش کار بوده، بدین خاطر نیاز است که هر چیزی را که آموخت آن را مرور کند. شما بایستی همیشه لغاتی که یاد گرفته اید را از دست ندید و سعی کنید به لغات خود بدون از یاد رفتن بیافزایید. برای این کار کافیست مرور به موقع و کافی را داشته باشید.

استفاده از فلش کارت:

فلش کارت یکی از مهم ترین ابزار برای آموختن زبان هست. شما میتوانید لغاتی که با آنها نمی توانید کنار بیایید در اتاقتان یا پشت گوشیتان و یا روی کتابتان الصاق کنید و همیشه مقابل چشم هایتان باشد. لغاتی که با شما کنار نمی آیند همیشه مورد توجه طراحان هستند. این لغات همان لغات کلیدی است که می تواند شما به درصد معقولتان برساند. پس برای آنها وقت بزارید.

استفاده از ریدینگ:

ریدینگ یکی از دغدغه های کنکوری هاست. شما میتوانید با مطالعه به موقع و مداوم از ریدینگ با یک تیر دو تا نشان بزنید. بدین صورت که شما هم لغات جدید یاد میگرید و لغات قبلی شما مرور می شود و هم اینکه برای خواندن ریدینگ عادت می کنید. از آنجایی در کنکور یه کلوز تست و ریدینگ هست تقریبا بیش از نیمی از سوال ها را به خود اختصاص می دهد. پس شما با مطالعه روزانه یک ریدینگ قبل خواب، هم به کنکور آماده تر می شوید و هم اینکه لغات خود را مرور می کنید. میتوانید آموزش مطالعه ریدینگ زبان کنکور را بخوانید.

 

دسته بندی

زبان انگلیسی

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

گام به گام آموزشی زبان انگلیسی استاد جمال احمدی

1143: view

جزوه جمع بندی شده همایش زبان استاد زینعلی مخصوص کنکور

2566: view

جزوه دستور، نگارش و نکات درس اول زبان انگلیسی دوازدهم

3909: view

جزوه گرامر زبان انگلیسی کنکور مبحث Gerunds

1629: view

جزوه گرامر زبان کنکور مبحث جملات شرطی (Conditionals)

3424: view

جزوه مهارت های ریدینگ زبان انگلیسی نسترن زارع

1304: view

جزوه تمام لغات زبان انگلیسی خارج کتاب محمد زینالی

5838: view

جزوه لغات رمزگذاری زبان انگلیسی مخصوص کنکور

11807: view

کمی درباره مدیر

یک دیدگاه بگذارید