دانشگاه بین المللی زاگرس نکته و تست کلاسینو کنکور 99

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد :

  • مقطع :

  • حجم جزوه :

  • تاریخ : 19/01/16

  • تعداد بازدید : 676

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

مرجع فیلم های مناسب تقویت زبان با تماشای فیلم

مرجع فیلم های مناسب تقویت زبان با تماشای فیلم

مرجع فیلم های مناسب تقویت زبان با تماشای فیلم

بکس مووی

سایت دانلود فیلم و سریال بکس مووی برترین مرجع دانلود فیلم ها و سریال های مناسب جمع خانواده

وبسایت بکس مووی که با در گذشته با نام فامیلی سنتر شناخته میشد یک سالی است که در حیطه ارائه فیلم ها و سریال های خانوادگی با زیرنویس فارسی اختصاصی فعالیت میکند. این وبسایت با داشتن تیم ترجمه ای حرفه ای و پر کار ، با هدف ایجاد بستری مناسب برای تماشای فیلم های خانوادگی ، اقدام به آماده سازی و ترجمه زیرنویس های این قبیل فیلم ها بکند.

 

وبسایت بکس مووی تنها وبسایتی میباشد که تا به حال فیلم ها و سریال های شبکه های محبوب دیزنی و نیکلودئون را به صورت رایگان در فضای اینترنت منتشر می کند . وبسایت دانلود فیلم بکس مووی تنها به آماده کردن خود فیلم پسنده ننکرده و اقدام به آماده کردن ترجمه برای لذت هر چه بیشتر علاقمندان به این سری فیلم ها شود. این فیلم ها مناسب یادگیری زبان انگلیسی بوده و افراد علاقه مند به سادگی میتوانند با تماشای این فیلم ها اقدام به تقویت زبان انگلیسی خود کنند.

 

همچنین پس از گذشتن یک سال از فعالیت وبسایت و تغییر نام آن ، وبسایت اقدام به انتشار فیلم های روز دنیا در جهت پاسخگویی به سلایق مختلف کاربران خود کرده است.  پیرو همین اقدام وبسایت اقدام به انتشار پستی برای فصل هشتم سریال Game Of Thrones کرده که شامل پوستر های جدید ، اخبار و تریلر ها و همچنین در صورت انتشار لینک های دانلود این سریال محبوب میشود.

دسته بندی

جزوات

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

دانلود فیلم اموزشی

475: view

فیلم های آموزشی تدریس شیمی سال سوم فصل واکنش نویسی و استوکیومتری

2729: view

کمی درباره مدیر

یک دیدگاه بگذارید