دانشگاه بین المللی زاگرس نکته و تست کلاسینو کنکور 99

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد :

  • مقطع : دهم

  • حجم جزوه : 17 MB

  • تاریخ : 21/08/19

  • تعداد بازدید : 898

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

پاورپوینت آموزشی درس نهم دینی پایه دهم

پاورپوینت آموزشی درس نهم دینی پایه دهم

پاورپوینت آموزشی درس نهم دینی پایه دهم

نقش محبت

محبت و دوستی سرچشمه بسیاری از تصمیم ها و کارهای انسان است. فعالیت هایی که آدمی در طول زندگی انجام می‌ دهد و ریشه در دل بستگی ها و محبت های او دارد و همین محبت هاست که به زندگی آدمی جهت می دهد و هر میزان که محبت شدید تر باشد، تاثیر آن نیز در زندگی عمیق تر و گسترده تر است.
مثلاً کسی که دوستدار ثروت است، سمت و سوی همه کارهای خود را رسیدن به ثروت قرار می دهد. کسی که شیفته مد است، دل مشغولی شب و روز او دست یافتن به آخرین مدهاست و کسی که محبوب و معشوق خود را دانشمند یا هنرمندی قرار می دهد، ظاهر و حتی سبک زندگی خود را شبیه وی می سازد.

چقدر می ارزیم؟

عده ای از اندیشمندان برتر دنیا در یکی از کشورهای اروپایی جمع شده بودند تا درباره موضوع معیار ارزش واقعی انسان بحث و تبادل نظر کنند. دلیل انتخاب این بحث این بود که ما برای سنجش ارزش بسیاری از موجودات، معیار خاصی داریم. مثلا معیار ارزش طلا به عیار آن است. معیار ارزش درخت میوه به کیفیت محصول آن و معیار ارزش مزرعه میزان حاصلخیزی آن است.

اما معیار ارزش انسان چیست؟

هر کدام از جامعه شناسان در این باره حرف ‌هایی زدند و معیارهای خاصی ارائه دادند. وقتی نوبت به من رسید به جایگاه رفتم و گفتم اگر می خواهید بدانید یک انسان چقدر ارزش دارد، ببینید به چه چیزی علاقه دارد و به چه چیزی عشق می ورزد. کسی که عشقش یک آپارتمان است در واقع ارزشش به مقدار همان آپارتمان است، کسی که عشقش ماشین است، ارزشش به همان میزان است. اما کسی که عشقش خداوند متعال است، ارزشش به اندازه خداست.

پاورپوینت آموزشی درس نهم دینی متوسطه بسیار بار آموزشی بسیاری دارد. پایه دهم یکی از مهم ترین سال های تحصیل دبیرستان است. پس در یادگیری دروس این پایه باید تلاش کرد.

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

آموزش جامع گرامر زبان انگلیسی دوازدهم

868: view

جزوه ریاضی ۳ فصل ۴ مبحث مشتق

2640: view

پاورپوینت ضرب سریع برای کنکور

3034: view

دانلود پایان نامه|فروش پاورپوینت|مقاله

1135: view

جزوه ریاضی سوم دبیرستان مبحث معادله خط – خط‌های مبداء گذر

1288: view

جزوه گرامر 3 درس اول زبان انگلیسی دوم دبیرستان

1872: view

دانلود رایگان پاورپوینت ریاضیات سال دوم دبیرستان – حمید پوزن

2232: view

کمی درباره مدیر

یک دیدگاه بگذارید