دانشگاه بین المللی زاگرس نکته و تست کلاسینو کنکور 99

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد :

  • مقطع :

  • حجم جزوه :

  • تاریخ : 18/07/23

  • تعداد بازدید : 456

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

موفقیت در کنکور

موفقیت در کنکور

موفقیت در کنکور

هر ساله دانش‌آموزان زیادی در امتحان نهایی و کنکور شرکت می‌کنند. یکی از مشکلاتی که دانش‌آموزان کنکوری با آن مواجه می‌شوند این است که نمی‌دانند همزمان با مدرسه و درس‌های روزانه، چگونه برای کنکور نیز مطالعه کرده و آماده شوند.
یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین عوامل پیشرفت یا شکست در کنکور، برنامه‌ریزی است. ما بارها و بارها درباره اهمیت برنامه‌ریزی برای داوطلبان (حتی در کارهای روزمره) صحبت کرده‌ایم. اهمیت برنامه‌ریزی برای دانش‌آموزان نیز همچون سایر داوطلبان بر کسی پوشیده نیست. برای شروع می توانید نگاهی به بودجه بندی کنکور۹۸ بیندازید.
باید اشاره کنیم که کتاب درسی، مهم‌ترین و اصلی‌ترین مرجع همه سؤالات کنکور است، و اگر شما عزیزان، این کتاب‌ها و جزوه کمک درسی را بخوبی مطالعه کنید، براحتی می‌توانید به سؤالات آزمون سراسری پاسخ داده و رتبه خوبی را کسب کنید؛ پس نگران وقت کم برای مطالعه و مطالعه نکردن کتاب‌های کمک آموزشی نباشید و تمرکز خود را فقط روی کتاب‌های درسی خود بگذاریدتا بتوانید نیز رتبه خوبی را کسب کنید. ضمناً برای تست‌زنی هم به سراغ تست‌های آزمون سراسری بروید.
نکته دیگری که شما دانش‌آموزان عزیز باید به آن توجه داشته باشید، این است که باید علاوه بر تمرکز دقیق و کامل در کلاس درس، در حل مسایل و بحث‌ها فعال نیز باشید و بهترین منابع کمک درسی کنکور۹۸ را تهیه کنید و با معلم خود همراهی کنید. انجام این کار باعث می‌شود تا بحث‌هایی که شما در آن شرکت می‌کنید، بیشتر در ذهنتان بماند و بخوبی در جلسه آزمون سراسری به خاطرتان آید.
در چنین شرایطی، مانند همه مدتی که می‌خواهید کنکور بدهید، داشتن اعتماد به نفس، یکی از مهم‌ترین و کلیدی ترین مسایل است. همه داوطلبان، حتماً باید به خاطر داشته باشند که نتیجه نهایی هر داوطلب، فقط و فقط بعد از کنکور مشخص می‌شود و نه قبل از آن و بر اساس حدس و گمان؛ پس با داشتن یک اعتماد به نفس قوی و بالا، به هدف خود فکر کنید و اجازه ندهید تا مشکلات کوچک یا سخنان ناامید و دلسرد کننده دیگران، بر روند آمادگی شما در کنکور تاثیر منفی گذارد و باعث شکست شما گردد.

دسته بندی

جزوات

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

جزوه کنکور فیزیک دهم میعاد دارستانی

23: view

جزوه صفر تا صد نکات زمین شناسی کنکور

65: view

جزوه جامعه شناسی دوازدهم ویژه کنکور۱۴۰۳

59: view

سوالات کنکور تاریخ پایه دهم رشته انسانی

85: view

جزوه تست های مبحثی اقتصاد یازدهم ویژه کنکور

83: view

جزوه فلسفه ومنطق کنکور پایه دهم تا دوازدهم مجتبی علی اکبر

51: view

پانصد تست کنکوری جامعه شناسی دهم همراه با پاسخ

99: view

تست های جامع کنکور زمین شناسی دوازدهم تجربی

142: view

کمی درباره مدیر

یک دیدگاه بگذارید