دانشگاه بین المللی زاگرس نکته و تست کلاسینو کنکور 99

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد :

  • مقطع : کنکور

  • حجم جزوه : 353 KB

  • تاریخ : 21/08/05

  • تعداد بازدید : 791

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

نکات مهم و کاربردی تاریخ ادبیات پارسی

نکات مهم و کاربردی تاریخ ادبیات پارسی

نکات مهم و کاربردی تاریخ ادبیات پارسی

در این جزوه نکات، بخش هایی از زندگی نامه و تاریخ ادبیات مربوط به شاعران و ادبیانی چون عطار و سعدی و محمد بن منور و… را می خوانید. این جزوه کاربردی تاریخ ادبیات پارسی را به گونه ای دقیق و ریز به ریز برای شما شرح می دهد. نکات مهم و کاربردی درس ادبیات را به صورت یک جا و گردآوری شده در این مبحث خواهید خواند. اگر می خواهید، ادبیات فارسی را با تک تک جزییات و نکات مهم و کاربردی یاد بگیرید، نمی توانید، تنها به کتاب های آموزشی متوسطه اکتفا کنید، و باید از جزوات جمع بندی شده و نکته وار نیز در این راستا استفاده کنید. این جزوه را به رایگان می توانید دریافت کنید. بخش هایی از آن را در زیر ارائه کرده ایم.

تمام بخش های کتاب های درسی، چه جاهایی که ظاهر ساده دارند و چه پیچیده، می توانند سرشار از نکته های ریز و درشتی باشند که ما را در فهم بهتر آن کمک می کنند. طراحان تست ها هیز معمولا همین نکته های ریز و درشت را هدف قرار می دهند. امروزه برای داشتن تمام نکات درسی، هزینه زیادی را در قالب کتاب های کمک آموزشی، دبیران کنکور، آزمون های حضوری و غیر حضوری و… بر دانش آموزان تحمیل کرده است.
تیم حرفه ای ها در راستای برقراری عدالت آموزشی، بر آن است که با ارائه بانک های نکات با قیمتی نازل، دسترسی به نکات ریز و درشت کتاب ها را برای همه میسر سازد. بنابر این اکنون پس از بانک نکات زیست شناسی، اقدام به تالیف بانک نکات تاریخ ادبیات نظام جدید نموده است‌.
نحوه استفاده از این بانک چگونه است؟
دقت کنید که در این بانک هر آنچه که احتمال طرح تست از آن در قالب تاریخ ادبیات می رود، گرد آورده شده است دقت شود که در این بانک هر آنچه که احتمال طرح تست از آن در قالب تاریخ ادبیات می رود،….

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

تست های جامع ادبیات دهم همراه با پاسخ تشریحی

106: view

جزوه صفر تا صد درس سوم انگلیسی یازدهم

2766: view

جزوه لغات و واژگان فارسی برای کنکوری ها

427: view

کتاب کار آموزشی زبان و ادبیات فارسی

689: view

جزوه معنای نثر فارسی دو درس قاضی بست

834: view

جزوه کامل فلسفه مخصوص دانش آموزان دوازدهمی

522: view

جزوه تکمیلی لغات و واژگان مهم فارسی

681: view

جزوه تحلیل درس به درس ادبیات فارسی یازدهم

52493: view

کمی درباره مدیر

یک دیدگاه بگذارید