دانشگاه بین المللی زاگرس نکته و تست کلاسینو کنکور 99

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد :

  • مقطع :

  • حجم جزوه :

  • تاریخ : 18/09/29

  • تعداد بازدید : 647

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

درمان درد پای راست و استخوان دنده با گیاهان ضد التهاب

درمان درد پای راست و استخوان دنده با گیاهان ضد التهاب

درمان درد پای راست و استخوان دنده با گیاهان ضد التهاب

قسمت های پایینی پاهای شما، اعمال حیاتی روزمره شما را بر عهده دارند. با این حال نباید درد داشته باشید. درمان های پزشکی می تواند به شما کمک کند که پزشک شما می گوید شما شرایطی مانند گرفتگی های پا، لخته شدن خون یا مشکلات عصبی دارید. اما شما می توانید چیزهایی را که در خانه انجام می دهید نیز انجام دهید.

استخوانها، مفاصل و عضلات

گرفتگی عضلات می تواند در خواب یا در اواسط روز حمله کند. درد روی پای راست ناگهان شدید شده هنگامی که یک دستگیره طول می کشد، می تواند به سرعت به بدتر تبدیل شود. این اتفاق می افتد زمانی که عضلات شما خسته یا خشک می شوند. اگر شما مستعد ابتلا به گرفتگی عضلات هستید، آب بیشتری مصرف کنید.

این ممکن است به آرامی کشش یا ماساژ منطقه که در آن عضله شما تنگ شده است کمک کند. قبل از اینکه ورزش کنید، پاهای خود را نیز درست کنید.

درد در پاها گاهی می تواند به درد زیر شکم مردان منجر شود. می توانید این درد را درست در مقابل گوساله خود احساس کنید. عضلات و گوشت در امتداد لبه استخوان ران، ملتهب می شوند، بنابراین درد در راه رفتن، راندن و یا پریدن صدمه دیده است. این کار را در سطوح سخت انجام می دهد و می تواند این کار را انجام دهد. اگر پاهای تخت دارید یا پاهای خود را به سمت خارج ببرید، ممکن است به احتمال زیاد بیشترین درد را داشته باشید.

پاها را ببوسید تا احساس خوبی داشته باشید. یخ کمک می کند بنابراین اگر داروهای ضد التهاب مانند آسپیرین، ایبوپروفن و ناپروکسن را مصرف کنید، پزشک شما می گوید این داروها برای شما مفید هستند. شما می توانید آنها را بیش از مقررات خریداری کنید.

ممکن است بخواهید پزشک خود را ببینید، اگر درد باقی بماند. سعی نکنید کاری انجام دهید که باعث می شود که پا شما بیشتر شود. هنگامی که احساس کمی بهتر است، برخی از امتداد ها را انجام دهید. دفعه بعد کفش های راحت و حمایتی بپوش و در صورت امکان، روی سطوح سخت اجرا نکنید.

تندینیس یکی از اولین نشانه های هشدار دهنده ای است که تاندون آشیل ملایم را تجربه می کند درد در گوساله پایین تر، نزدیک پشت پاشنه خود است. آسیب معمولی که موجب برانگیختن، کشش و یا پاره شدن تاندون می شود. شما می توانید آن را از بیش از حد عضله گوساله و یا صعود از پله ها دریافت کنید. ممکن است مدت زمان طولانی نیز باشد.

یخ را برای به دست آوردن امدادرسانی به کار ببرید اگر پزشک شما می گوید که برای شما خوب است، یا از گیاهان ضد التهاب را انجام دهید. اجتناب از انجام هر کاری که موجب درد می شود. هنگامی که درد کمتری ایجاد می شود، پا را بلند کنید و تقویت کنید.

اگر درد شما احساس شدید، تاندون آشیل ممکن است پاره شود. یکی دیگر از علائم احتمالی اشک است که با اشاره به انگشتان پا به سمت پایین است. پزشک شما ممکن است دارو را به قسمت التهاب تزریق کند. برای جبران خسارت ممکن است به جراحی نیاز داشته باشید.

برای کشش شدید یا استخوان شکسته (شکستگی)، یخ را بمالید و بلافاصله به دکتر خود برسید. ممکن است شما نیاز به یک بازیگران یا brace دارید. شما ممکن است نیاز به درمان فیزیکی داشته باشید.

وقت آن است، اما به تدریج شما می توانید راحت راه بروید، دوباره. به تدریج قدرت خود را افزایش دهید و وزن را روی پای آسیب دیده افزایش دهید.

رگ ها و لخته ها

لخته خون. هنگامی که خون شما در یک ورید و با هم جمع می شود، می تواند به یک لخته تبدیل شود. ترومبوز ورید عمقی (DVT) نامیده می شود که در رگهای عمیق بدن ایجاد می شود.

 

بیشتر لخته های خون عمیق در پایه یا ران رخ می دهد که به درد استخوان دنده می ماند. آنها بیشتر به احتمال زیاد اتفاق می افتد اگر شما برای دوره های طولانی غیر فعال، مانند در پرواز طولانی و یا سواری ماشین. شما همچنین در معرض خطر ابتلا به اضافه وزن هستید یا سیگار می کشید یا داروهای خاصی را مصرف می کنید.

یک شانس وجود دارد که لخته شدن به جریان خون شما ختم شود و به شریان ریه منتقل شود. اگر چنین است، می تواند جریان خون را متوقف کند. این وضعیت جدی به نام آمبولی ریوی است.

اگر فکر می کنید ممکن است یک لخته خون داشته باشید، مجددا به پزشک یا اتاق اورژانس بروید.

داروها، جوراب ساق بلند و کاهش وزن، انواع درمان هستند که به شما در جلوگیری از لخته شدن کمک می کند.

رگهای واریسی . شما ممکن است با این آشنا باشید، زیرا شما می توانید آنها را در سطح پوست مشاهده کنید. آنها ظاهرا پیچیده شده، تیره آبی یا بنفش رگه ها هستند، و ناشی از شیرهای ضعیف و دیواره های رگ. آنها ممکن است درد شدید، به ویژه پس از ایستادن ایجاد کنند.

منبع: سیمای سلامت

دسته بندی

جزوات

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

جزوه درست زیست مبحث مغز استخوان پایه یازدهم

664: view

جزوه دست نویس زیست مبحث استخوان ها پایه یازدهم تجربی

583: view

جزوه جمع بندی قید های مهم زیست استاد معصوم نیا

1194: view

جزوه شیمی مبحث غذای سالم استاد روحی پایه یازدهم

683: view

کمی درباره مدیر

یک دیدگاه بگذارید