دانشگاه بین المللی زاگرس نکته و تست کلاسینو کنکور 99

نکته و تست کلاسینو کنکور 98

تخفیف ماز
  • استاد :

  • مقطع : دوازدهم

  • حجم جزوه : 1 MB

  • تاریخ : 22/04/19

  • تعداد بازدید : 617

  • نظرات : ۰

  • نویسنده : konkuru

گام به گام کامل هویت اجتماعی پایه دوازدهم

گام به گام کامل هویت اجتماعی پایه دوازدهم

گام به گام کامل هویت اجتماعی پایه دوازدهم

گام به گام کامل هویت اجتماعی پایه دوازدهم برای درک بهتر مطالب و پاسخ به سوالات و فعالیت های کتاب مورد استفاده قرار می گیرد که از کانال کنکوری ها ارائه می شود.

کنش انسانی با آگاه چه ارتباطی دارد؟ پاسخ تا آگاهی وجود نداشته باشد کنش انسانی صورت نمی ‌گیرد. کنش ‌های که خارج از آگاهی و نیت هستند جز کنش های غیر انسانی به حساب می‌ آیند مثلاً اگر ضربه چکش به انگشتمان برخورد کند و ناگهان صدای دردآلود سر دهیم این نغمه دردآلود کنشی انسانی نیست بلکه بازتابی طبیعی و غیر ارادی است.

آیا همه پیامدهای کنش وابسته به آگاهی و اراده ی انسان ها است؟ پاسخ خیر برخی از پیامدهای کنش های انسان جنبه غیر ارادی و غیر انسانی طبیعی دارند. مثلاً کنش سیگار کشیدن پیامد بیماری را به دنبال دارد که کنشگر به دنبال رسیدن به آن نبوده و اراده یک در خصوص آن آن پیامد طراحی نکرده است.

انواع پیامدهای کنش های انسانی را بنویسید؟ پاسخ پیامدهای ارادی وابسته به اراده کنشگر که توسط کنشگر قابل کنترل است ولی احتمالی است و ممکن است تحقق پیدا نکند. پیامد ارادی وابسته به اراده دیگران که دیگران با واکنش نسبت به کنش کنشگر ایجاد می‌ کنند. البته احتمالی هستند و ممکن است اتفاق نیفتند. پیامدهای غیر ارادی که جنبه طبیعی و قطعی دارند و کنشگر در صدد ایجاد آن نبوده است ولی حتماً اتفاق می افتند.

پیامدهای ارادی کنش انسانی با پیامدهای غیر ارادی کنش انسانی چه تفاوت هایی دارند؟ پاسخ پیامدهای ارادی احتمالی هستند که ممکن است روی دهند و ممکن است روی ندهند ولی پیامد های غیر ارادی قطعی و حتمی هستند و تحت کنترل انسان نیستند.

انواع پیامدهای کنش ورزش کردن را بنویسید؟ کسب سلامتی پیامد ارادی وابسته به اراده کنشگر است. کسب مدال ورزشی پیامد ارادی وابسته به اراده دیگران است. سوزاندن چربی و انرژی پیامد غیر ارادی آن است.

انواع پیامدهای کنش سیگار کشیدن را بنویسید؟ سرگرمی پیامد ارادی وابسته به اراده کنشگر است. جلب توجه پیامد ارادی وابسته به اراده دیگران است. بیمار شدن پیامد غیر ارادی آن است.

انواع پیامدهای کنش کنترل خشم را بنویسید؟ حفظ آرامش شخصی پیامد ارادی وابسته به اراده کنشگر است. میزان پذیرش دیگران یا کاهش پرخاشگری پیامد ارادی وابسته به اراده دیگران است. کنترل ضربان قلب پیامد غیر ارادی آن است.

مفهوم جمله زیر چیست؟ آدمی در گرو عمل خویش است. پاسخ معیار آدمی به عاقبت اندیشی در خصوص رفتار و اعمالش است.

دسته بندی

جزوات

بخش دانلود

رمز فایل : www.konkuru.ir
منبع : www.konkuru.ir
فرمت فایل : pdf

مطالب مرتبط

جزوه فصل اول زمین شناسی یازدهم حسن ابراهیم زاده

138: view

مجموعه سوالات هماهنگ کشوری فارسی دهم ولی مسعودی

162: view

جزوه فصل اول زیست یازدهم تنظیم عصبی علی اصغر کردی

246: view

دانلود رایگان جزوه اموزشی فارسی نهم ۱۴۰۲

272: view

دانلود رایگان سوالات درس پیام های اسمانی پایه ی نهم همراه با پاسخ

180: view

دانلود رایگان جزوه جمع بندی فیزیک مبحث ویژگی مواد و حرکت شناسی

1130: view

دانلود جزوه پرسش و پاسخ سلامت و بهداشت ۱۴۰۲

340: view

جزوه جامع زیست مبحث پروتئین ویژه کنکور

435: view

کمی درباره مدیر

یک دیدگاه بگذارید